12 sierpnia 2017

Wybory na najlepsze OC! Runda pierwsza

Mamy już dosyć sporo nadesłanych OC, więc może pora na małe, blogowe wybory.


Jako, że na blogu pojawiło się już 16 fajnych, oryginalnych postaci i do tej pory na blogowej skrzynce mailowej nie pojawiły się nowe, postanowiłam zrobić coś, co od pewnego czasu chodziło mi po głowie. Wybory te będą podzielone na dwie rundy, a w każdej z nich zostanie przedstawionych 8 OCków. Głosujcie w komentarzach jaka postać zdobyła wasze największe uznanie i sympatię. Każda osoba może oddać jeden głos na jedno OC. Można głosować na swoją postać.Potem sprawdzę ile głosów zebrały OCki i zrobimy sobie ostateczne wybory lub półfinały, zobaczymy jak wyjdzie głosowanie. Mam nadzieję, że spodoba wam się taka mała gra.

W TEJ RUNDZIE WYSTĘPUJĄ:

#1

Onyx i Perła Dymna od Seweryna Zelenta.


#2

Tygrysie Oko od Gripera.


#3

Tanzanit od Aleksandry Strach.


#4

Emerald od Depresyjnie Optymistycznej.


#5

Bursztyn od LoboTaker.


#6

Zielony Riolit od Agaty Idzikowskiej.


#7

Varis od Moonlight.


#8

Morganite od Perydotowego Kordiana.



Głosowanie trwa do następnej soboty (19 sierpnia). Jestem bardzo ciekawa, które OC zbierze najwięcej głosów w tej rundzie.



18 komentarzy:

  1. Moje serce urzekła Bursztun :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Głosuję na Tanzanit, bo jednak ma najładniejszy wygląd + jej historia jest najciekawsza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A, jeszcze jedno - dzisiaj w końcu wyślę swoją OC ;) było ciężko ale nareszcie jej historia została skończona ^^

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Ja również głosuję na Tanzanit ^^

      Usuń
    4. Tanzanit lub bursztyn

      Usuń
    5. Radiola Ola - to Tanzanit czy Bursztyn? Wolałabym bardziej jednoznaczną odpowiedź, bo nie wiem, który głos policzyć.

      Yumi - cieszy mnie kolejne OC. Jednak nie wiem jeszcze kiedy się pojawi ze względu na drugą turę wyborów. Pewnie w tą lub przyszłą sobotę.

      Usuń
  3. Emerald Depresyjnie Optymistycznej!

    OdpowiedzUsuń

  4. Varis od Moonlight, po pierwsze - Strasznie ładny design ( serio, Varis jest po prostu piękna ) po 2. Bardzo spodobała mi się jej funkcja i historia 3. Bardzo oryginalny typ klejnotu, rzadko spotykany , dlatego Varis jest jedną z moich ulubionych OC ^.^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe. Miałem dylemat właśnie między nią a twoją Emerald.

      Usuń
  5. Mam mały dylemat, ale mój głos ma Varis ^.^

    OdpowiedzUsuń

To Perydot odpowiada za komentarze na blogu, więc nie radzę, by dochodziło w nich do kłótni.