25 stycznia 2018

Moja teoria na temat roztrzaskania różowej diament

Cześć Tu Nanako! Dzisiaj przedstawię Wam moją krótką teorię na temat Roztrzaskania RD,                                                                                        zapraszam!




A więc zacznijmy od tego, że każdy klejnot jak i żółta i niebieska diament, sądzą że roztrzaskała ją Rose Kwarc, co nie wydaję się realne po odcinku "The Trial" (rozprawa sądowa). Niebieska Cyrkon podaje nam argumenty związane z tym, że nie mogła być to Rose, a któraś z diamentów. Po przemowie Cyrkon, żółta diament poofuje obie klejnotki, i jest zdenerwowana. W tym momencie wszyscy sądzili, że na sto procent była to żółta diament, ale czy na pewno? Moim zdaniem, było to by za łatwe. Słowem "łatwe", mam na myśli to, że Rebbeca Sugar nie podała by nam tak szybko ,opowiedzi na temat roztrzaskania różowej. Przejdzmy do następnego podejrzanego, BIAŁA DIAMENT. Tak, rzeczywiście nie znamy tej postaci w ogóle, ale nie wiemy czy roztrzaskała różową. A więc, mamy jeszcze kilka wyjść takich jak jej perła, albo jakiś inny KLEJNOT. Ale zaraz! Diament może być roztrzaskany WYŁĄCZNIE PRZEZ DRUGI DIAMENT. A więc w mojej głowie zrodził się pomysł. Pamiętacie odcinek "Bismuth"? A pamiętacie tą oto broń? :
No właśnie! Oto przekłuwacz, broń to roztrzaskiwania klejnotów. A więc, kto był w końcu winowajcą? Klejnot który posiadał tę broń, sama Bismuth! (opcjonalnie, klejnot któremu bismuth tą broń dała). Argumenty:
- Nienawiść Bismuth do Homeworldu
- Broń
- Rose ją zabańkowała, po tym jak roztrzaskała różówą
- Rose mogła wtedy podejść w miejsce roztrzaskania, z powodu tego, że była tam bismuth, dlatego klejnoty mogły myśleć, ze była to właśnie Rose

W dodatku Steven mówi w odcinku The Trial:"Myślę że roztrzaskałam ją przy pomocy przekłuwacza."
A więc, możliwe jest to, że przekłuwacz może roztrzaskać nawet diament!

                            To koniec tej teorii! Piszcie swoje sugestie w komentarzach!

12 komentarzy:

  1. Teorie. Kocham teorie.
    Aczkolwiek tutaj mam parę zastrzeżeń.
    1. Dlaczego twierdzisz że diament może rozbić tylko inny diament. Nigdy nie słyszałem aby ktokolwiek w serialu o tym wspomniał. Co prawda tezy tej nie da się wykluczyć na 100% bo nigdy nie widzieliśmy aby ktoś nie będący diamentem pozbawił diamentu formy materialnej, ale na tej samej zasadzie możemy powiedzieć że nie da się poofnąć niebieskiej agat z ludzkiego zoo.(Jakby nie patrzeć nigdy nie widzieliśmy żeby ktoś to zrobił) Do tego jeżeli przyjmiemy że wizja Stevonnie która ukazywała wygląd PD była prawdziwa należy wziąć pod uwagę fakt iż PD była mniej więcej wielkości standardowego kwarcu.(Jakby ktoś zapomniał Ametyst nie jest standardowa, myślałem o Jasper.) Z tego wynika że zabójstwo PD (Po ominięciu całej straży) Było by dość proste.
    2. Bizmut została zabańkowana po tym jak pokazała Rose przekłuwacz. To wiemy z ust samej Bizmut.(S3E21) Oczywiście możemy twierdzić że kłamała aby zatrzeć swoją zbrodnię. Ale czy naprawdę chcemy iść w tą stronę. Idąc tą drogą można potwierdzić nawet najbzdurniejszą teorię twierdząc że argumenty przeciw to kłamstwa.
    NP. Rose Quartrz to PD. Argumenty za: obie są różowe, maję klejnot w miejscu pępka. Argumenty przeciw: Widzieliśmy jak wygląda PD w śnie Stevonnie. Ale co jeżeli założymy iż ten sen to był tylko sen i nie miał nic wspólnego z rzeczywistością. Widzisz teoria potwierdzona.( Wiem że argumentów przeciw jest więcej ale nie chciało mi się pisać i obalać w ten sposób każdego z nich.) Po prostu niektóre fakty trzeba przyjąć jako pewnik.
    3. Faktem jest że diamenty to najtrwalsze kamyki w przyrodzie ale nie sądzę aby tylko przekłuwacz dał im rade. Należy się zastanowić czym jest owa broń. Jak dla mnie wygląda jak swoisty tłok który z dużą prędkością wysuwa się do przodu. Nie wydaję się to być wielce zaawansowaną technologią. Nie wydaje mi się więc aby była to jedyna broń zdolna zabić PD. A nawet gdyby tak było to nie można by po prostu zbańkować diamentu bez formy odesłać do bazy i spróbować na miejscu. Porządny kamulec powinien załatwić sprawę.
    4 To że Stiven powiedział :"Myślę że roztrzaskałam ją przy pomocy przekłuwacza." jest raczej domysłem niż faktem. Nie miał prawa tego wiedzieć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie nawet po pokazaniu PD teoria, że Rose to PD nadal jest bullshitem. PD ma jasne włosy, a ciemną karnację. U Rose jest na odwrót. PD jest szczupłej budowy, a Rose krępej. Dodatkowo prawdopodobnie Rose była znacznie wyższa od PD. Nie mówiąc o różnicy faset i samym gatunku KWARC a DIAMENT. Dla mnie ta teoria nie ma żadnego sensu (trochę jak realnie z teorią o reptilianach :V). Nie uznawajmy, że PD to Rose, bo to w ogóle się w głowie nie mieści.

      Usuń
    2. Chyba naprawdę nie załapałeś o co mi chodziło. Podałem najbardziej absurdalny przykład jaki mogłem aby pokazać co można "udowodnić" jeżeli będziemy negować oczywiste argumenty przeciw.

      Usuń
    3. Rozumiem. Ogółem chciałam też wylać z siebie dezaprobatę do tej teorii.
      I jestem dziewczyną.

      Usuń
    4. Aha sorry. Będę pamiętał. To strasznie niezręczne kiedy odpisujesz na czyj komentarz ale nie wiesz jaką dać końcówkę. Zazwyczaj po prostu piszę takowe według nicku.

      Usuń
    5. Luzik, przywykłam, że mylą mnie z facetem :V

      Usuń
  2. A teraz coś autorskiego:
    Jak dla mnie PD pozbył się ktoś z rebelii. Nikt inny by na tym nie zyskał. Nikt inny nie miał motywu.
    Gdyby zrobił by to ktoś z jej świty to nic by nie miał bo po prostu przeszedłby pod rozkazy innego diamentu.
    Nie była ona też bardzo uciążliwa dla diamentowej rady. YD ją ignorowała a PD lubiła. Dali jej planetę do zabawy a jeżeli chciała by więcej dali by jej jeszcze jedną. Mało mamy to planet w nieskończonym wszechświecie.
    Natomiast rebelia zyskiwała naprawdę dużo. Co najważniejsze ziemia przestała by być okupowana przez PD.
    Nie sądzę aby matka Stivena z pacyfistycznym podejściem zgodziła się na taką operację ani tym bardziej nie wzięła w niej udziału. Był to raczej jakiś odział rebelii który wykorzystując nadarzoną się okazję zignorował rozkaz chcąc zakończyć wojnę i przystąpił do ataku. Ale w takim razie dlaczego świadkowie twierdzą że widzieli Rose Quartz. Może dlatego że widzieli Rose Quartz. Należy bowiem pamiętać iż matka Stivena nie była niczym wyjątkowym. Były setki takich jak ona. Do tego od niebieskiej Cyrkon dowiadujemy się że tysiące lat po wybuchu rebelii w gwardii PD nie było żadnych Rose Quartz. Oznacza to pośrednio że jakiś czas po powstaniu rebelii rozpoczęły się czystki w oddziałach. Wszystkie Rose Quartz były bańkowane albo co gorsza rozbijane.
    W takiej sytuacji miały dość oczywisty wybór. Być członkiem rebelii lub być zbańkowane po wsze czas lub być roztrzaskaną. Na pewno te bardziej lojalne wybrały opcje nr.2 ale ja bym jednak uciekł. Wstąpił do partyzantki. Chciał się odegrać na PD za to że chciała mnie roztrzaskać tylko i wyłącznie za to jakim rodzajem kamyka byłem. Aż wreszcie przy nadarzonej okazji miałbym szczerze gdzieś rozkazy dowództwa i własnoręcznie posłał totalitarną przywódczynię do piachu.
    A teraz należy sobie wyobrazić że jest się w świcie PD eskortujesz ją właśnie do jakiegoś miejsca aż tu nagle znikąd wyskakują rebelianci. Próbujesz bronić istoty dla której jesteś stworzony aż nagle w wirze walki jakaś Rose Quartz rozbija PD swoim mieczem. Widzisz ją pierwszy raz w życiu. Nie umiesz określić jej numeru seryjnego, ściany w której powstała ani nawet przedszkola z którego pochodzi. Wiesz tylko że jest to Rose Quartz. Jaka jest najsławniejsza Rose Quartz w rebelii. Przywódczyni oczywiści. Więc kto rozbił PD? Rose Quartz - Przywódczyni rebelii.


    (Szkoda tylko że to co napisałem nie ma najmniejszego znaczenia. Szczerze wątpię aby rozwiązaniem największej zagadki serialu był jakiś odległy nieznany żołnierz zmutowany następnie nieodwracalnie w potwora. To będzie raczej ktoś znany tak aby nas jak najbardziej zaskoczyć. Aczkolwiek teoria powyżej wydaje mi się całkiem logiczna)

    OdpowiedzUsuń
  3. To nie ma sensu. Połowa argumentów to domysły. Np. Steven nie wie, czy Diaxa da sie skruszyc tą bronią, on może się tylko domyślać. Poza tym, skoro Rose nie mogła podejśc do PD (Watch out, myyyy Diamooond!) to jak B miałaby to zrobic? .-.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cóż... ta teoria, że tylko Diament może rozbić Diament jest według mnie nieco nieprawdziwa. Tylko Diament może **zarysować** Diament. Bez problemu jednak można go zniszczyć zwykłym młotkiem.
    https://youtu.be/k1HkrEImbTw?t=2m5s

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ale porównując wielkość tego młotka do diementu, to PD musiał by rozkruszyć chyba Zlepek xDD

      Usuń
  5. Kłopoty z prawem? Kancelaria Adwokacka pomoże w niemal każdej sprawie!

    OdpowiedzUsuń

To Perydot odpowiada za komentarze na blogu, więc nie radzę, by dochodziło w nich do kłótni.