27 stycznia 2018

StevenowyMix #5




Ten post poświęcony jest Różowej Diament.
Jeżeli jest tu ktoś, kto jeszcze nie widział najnowszych odcinków i nie chce wiedzieć jak ona wygląda, polecam odpuścić sobie ten post.
A jak nie, to zapraszam.






Hm... W sumie nie wiem czemu to tu wstawiam, ale wstawiam.


hah, gimby nie znajo


Jaka ona jest urocza.











Przeuroczy dzieciak c:






Niech mnie ktoś nauczy tak rysować plz ;-;



Tł. "ALE MAMO!"
pff zaczyna sie bachorzenie


Podoba mi się to w jaki sposób Różowa została przedstawiona.
Jako rozpieszczona nastolatka.


oioi nie płacz no, żartowałam z tą nastolatką...



ou no







sie zdenerwowała 



prosze nie płakać i tak cie rozbiją.











Mówiłam.



Perła dla Różowej Diament.
Tylko powinna być jej wzrostu przecież.


:>







Przeurocza historyjka...
...aż się wzruszyłam.






Ciekawostka:
Różowy diament o nazwie Pink Star, został sprzedany na aukcji w Hong Kongu za rekordową cenę 71,2 mln dolarów.
Jest to najdroższy sprzedany diament do tej pory.
Jego masa też jest imponująca, ponieważ, aż 59,60 karata.


Klejnot został osadzony w pierścionku wykonanym z platyny.



Dziękuję za uwagę! 
Pytanie do was:

Czy wy posiadacie jakieś kamienie szlachetne?


Pozdrawia: ZabójczyMakaron
P.S Ktoś chyba prosił o Sugilit.

4 komentarze:

  1. Posiadam ametyst, bursztyn (of course), agat i obsydian. Ostatni nabył w sklepiku pod wulkanem Wezuwiuszem <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam kolekcję monet. Ciekawe czy kiedyś powstanie kreskówka o monetach. (oby nie)
    Tak na marginesie filmik z historią PD jest dla mnie smutna i jednocześnie coś mnie w nim śmieszy. Czy tylko ja tak mam?

    OdpowiedzUsuń
  3. jezu nie takiego spoileru się tu spodziewałem xdd

    OdpowiedzUsuń

To Perydot odpowiada za komentarze na blogu, więc nie radzę, by dochodziło w nich do kłótni.