27 stycznia 2018

Wasze Fanarty #2 Pokoje Klejnotów

         Cześć. Dzisiaj chcę ogłosić następne pomysły na fanarty, zapraszam! Tematem są pokoje!

A więc, co będzie musiało się znajdować na rysunku i w opisie?:

1.Opis:
- Właściciel pokoju
- Opisanie, co się w nim znajduję

2. Co ma się znajdować na rysunku?
- Tło
- Rzeczy charakteryzujące dany pokój (np: u perły są fontanny, u ametyst kryształy i śmieci).
- Właściciel narysowany w pokoju
- Drzwi do pokoju (narysowane obok rysunku pokoju).

Na pracę CZEKAM DO 10 LUTEGO

A tak z góry przepraszam za ostatnie "nieporozumienia" z ostatnim postem,  tym razem postaram się lepiej pilnować prac i czasu na nie!

13 komentarzy:

  1. Czyli moje prace zostały odrzucone? ;-;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę to bardziej jako "poprzednie nieskończone, ale drugie już można zacząć".

      Usuń
    2. Totalnie. Trochę kiepsko to zostało zrobione, tym bardziej, że jeszcze nie ma 31 stycznia. A ja się nad tamtym napracowałam :/

      Usuń
    3. Niezorganizowany, niedoświadczony, ale na błędach się nauczy. Takie przeznaczenie jest nowicjusza, jak i było moje cztery lata temu.

      Usuń
    4. Niby racja że "takie przeznaczenie jest nowicjusza" ale jakoś zabójczymakaron robi wszystko dobrze. Niektórzy po prostu się nadają a inni nie.

      Usuń
    5. a moje zgłoszenie to odrzucili :(

      Usuń
    6. Peri - wiem, co czujesz :c

      Usuń
    7. Naprawdę nie chcę obrażac Sitka, bo ja byłam nie lepsza, ale bardzo, ale to bardzo nie lubię jego postów.

      Są sklecone trochę na szybko, a w dodatku jakoś nieestetycznie i czasami głupawo... no jakos tak ._.

      Usuń
    8. Zawsze mnie to zastanawiało dlaczego zawsze przy naborach na adminów nie biorą najbardziej aktywnych bywaczy bloga lecz osoby o których nikt nie słyszał. Jedyny logiczny powód na jaki wpadłem to fakt iż ktoś jednak musi pisać komentarze pod postami ("musi" czytaj miło by było gdyby ktoś to jednak robił.)Jeżeli adminami byli by najbardziej aktywni czytelnicy to komentarze pod postami adminów wstawiali by inni admini (co było by trochę dziwne) albo po prostu nikt by tego nie robił. Jeżeli jednak weźmiemy osobę która nie pisała komentarzy to w takim wypadku nie tracimy nic.
      Taka spiskowa teoria na mikro skale.

      Usuń
    9. LoboTaker z Gdańska mi chodziło bardziej o moje zgłoszenie do redakcji 😅

      Moja praca się pojawiła, z małą literówką w nazwie, bo w końcu DeMayo to prawdziwe nazwisko Grega, osoba która ogłada SU chyba wie takie rzeczy... Wiec nie wiem czemu zostało napisane Demayo xddd

      Usuń
    10. 01:53
      Lobo taker napewno zrobię o twojej pracy oddzielny post.

      Usuń
    11. Peri - aaa, ok, to masz szczęście xd
      Sitko - dzięki

      Usuń
    12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń

To Perydot odpowiada za komentarze na blogu, więc nie radzę, by dochodziło w nich do kłótni.