25 stycznia 2018

Wasze Fanarty 1# Prace!

Witam, z tej strony Nanako! A dzisiaj przedstawiam Wam pracę nadesłane na Mój Email, z Okazji posta o "Waszych Pracach". Dzisiaj mam tylko dwie pracę, ale mam nadzieję, że Wam się spodobają!




 
Na pierwszy ogień, przedstawiam Wam fanarta od Peridox DeMayo! Praca przedstawia wszystkie cztery diamenty Homewordl'u. Bardzo podoba mi się narysowanie WD, ponieważ jest ona jeszcze nie odkrytą postacią, a mi samemu jest ją trudno narysować ;D Oprócz tego, wyróżnia się też PD, jest tu ona przedstawiona, w formie roztrzaskanego klejnotu. Jedyne co mi tutaj nie pasuję, to własnie roztrzaskana PD, ponieważ jest bardzo niewyraznie narysowana, Rysunek oceniam na 8/10, ale ogólnie bardzo mi się podoba (mam na pulpicie jako tapetę :3)

Drugą, i zarazem ostatnią pracą jest fan art Janfona, zapraszam! Praca jest plakatem Fanfika pisanego przez autora rysunku, oto krótki opis: 
Oparty na fabule dziejącej się w moim fanfiku, jest to plakat propagandowy. W zmyślonym języku Homeworldzkim (czcionka Korpusu z gry Warfame), napis znaczy:

Patrz przez oczy Homeworld,
nie tylko własne

Głównie rozwieszony wokół więzienia, gdzie są trzymani ci odstający od normy jak i wrogowie państwa - w tym Rodonit, którego Heliotrop z grupą rebeliantów zamierzają uwolnić.

Na pracy widoczna jest YD, a w jej oku, kolory diamentów. Praca bardzo mi się podoba, z powodu tego, że YD została tu naprawdę ładnie, i ciekawie przedstawiona. Cienie na twarzy, tak samo się dobrze prezentują. Właściwie, nie mam żadnych obiekcji co do tego rysunku. Pracę oceniam na 10/10! 

Dziękuję za nadesłanie prac, a post, o Waszych Fanartach dostaniecie już niedługo!

12 komentarzy:

  1. Te prace są bardzo śliczne jeśli chodzi o prace nr.2 to z chęcią przeczytałabym ten fanfik

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurde, jeszcze jest czas na przesłanie własnych prac? Bo jeszcze nie wysłałam Dx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ugh, wyślij pracę, to wstawię ją jeszcze do tego posta

      Usuń
    2. No i przecież czas jest do 31 stycznia, więc nie wiem, czemu tak wcześnie pojawił się post

      Usuń
    3. Ugh po prostu nie sądziłem że ktoś jeszcze wyślę pracę, z powodu tego, że nie było żadnego nowego komentarza pod postem że pracę do 31 stycznia...

      Usuń
    4. Ej no, to, że ludzie nie komentujà nic nie znaczy. Na Shoutboxie sporo o tym gadali, na przykład. Poza tym, nie każdemu sie chce .-.

      Usuń
  3. To ja moze tak w skrócie zwrócę uwagę na małą symbolikę artu...
    1. Art nie przedstawia rozkruszone PD a jedynie jej „tron”
    2. Na „tronie” PD to coś w kształcie kuli ma symbolizować Ziemie i księżyc - kolonie kiedyś należącą do PD
    3. Te małe postacie (patyczaki) mają odzwierciedlać perły diamentó, jedna została sama :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozmyślałem właśnie, że te małe to są perły, ale nie mogłem wszystkich dostrzec. Co do RD, no to tego bym nie zauważył. Wiesz jeśli rysujesz rysunek, to nie może być za bardzo tak, że muszę jakoś sam się dowiedzieć, co na nim jest. Mogłeś/głaś, zrobić krótki opis do rysunku.

      Usuń
    2. właśnie szukanie symboliki jest chyba najlepsze :D
      ps. czekam na kolejny temat :D (dawno nie rysowałem i każdy powód będzie fajny :D )

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Lobo taker napewno zrobię o twojej pracy oddzielny post.

    OdpowiedzUsuń
  6. w sumie moja wizja Białej Diament była dosyć zbliżona do tej zaprezentowanej nam w serialu :D

    OdpowiedzUsuń

To Perydot odpowiada za komentarze na blogu, więc nie radzę, by dochodziło w nich do kłótni.