5 sierpnia 2016

I Konkurs plastyczny "Dziwactw Beach City"


Słuchajcie, słuchajcie odwiedzający tego bloga! Na rozkaz Nyxgrima, ogłasza się co następuje!




Na początek parę słów wstępu. Jako że fandom SU osiągnął już w Polsce całkiem słuszne rozmiary, a "Dziwactwa Beach City" odwiedza coraz więcej ludzi, pomyślałem, że najwyższy czas dać wam jakąś okazje do artystycznej realizacji. W tym celu ogłaszam pierwszy na tym blogu konkurs artystyczny poświęcony SU. Za temat owych zawodów wybrałem....

"Homeworld"  


Dokładnie tak. Interpretacje pozostawiam wam pamiętajcie jednak, że to co widnieje na waszym dziele musi być związane z Homeworld. Temat nie przypadkowy, ponieważ chciałbym, abyście zamiast tworzyć coś co jest już w serialu, wysilili swoją wyobraźnie.

Jaka dokładnie ma to być praca? Dowolna. Możecie coś narysować, wyrzeźbić, powycinać. Jak ktoś jest akurat na wakacjach w Nepalu, to może nawet wysikać rysunek na śniegu i wysłać na konkurs. A właśnie - prace przysyłajcie na adres redakcji:

redakcjadbc@gmail.com


W temacie wiadomości ze swoja pracą prosiłbym was również o zamieszczenie słowa "konkurs" oraz krótkiego wyjaśnienia co znajduje się na waszym dziele, aby uniknąć wszelkich niedomówień i błędnych domysłów. Prace można przysyłać do 5 września. Macie więc cały miesiąc na realizacje swojego pomysłu. Co będziecie mieli ze zwycięstwa - uznanie, satysfakcje i gratulacje. Mało? Błagam, nie bądźmy materialistami. Jeśli macie jakieś pytania, zadawajcie je w komentarzach pod postem. Trzymajcie się i powodzenia!  

20 komentarzy:

  1. A jesli jestem materialistka? XD

    A tak na serio, jako tutaj, prawda, redaktor, tez moge brac udzial?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie. Ale nie wiem jak będzie wyglądała sprawa z oceną twojej pracy. Jeszcze ktoś powie, że wygrałaś po znajomości.

      Usuń
    2. Heh, no tak może być. Ale mamy świetnych artystów fandomowych (Ottodant Pooky (chyba źle napisałam, proszę mnie poprawić), Madika), ja się nie umywam do nich.

      A tak BTW. wszystkie prace udostępnisz w postaci jakiegoś posta, czy tylko tę pracę, która wygrała?

      Usuń
  2. Można chociaż dodać gdzieś w widocznym miejscu nick zwycięzcy, bo tych postów codziennie jest dużo i nikt nawet nie zwróci uwagi po 2 dniach, że był konkurs i ktoś go wygrał.
    Tak samo w widocznym miejscu powinno być przekierowanie właśnie do konkursu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedy konkurs się zakończy opublikuje wszystkie prace w poście, skomentuje każdą z nich i wskaże zwycięskie dzieło, oraz to które zajęło drugie i trzecie miejsce.

      Usuń
  3. Lol bez nagród to mi się nie chce nawet pena podnieść żeby coś narysować :v

    OdpowiedzUsuń
  4. Już wyslalem ! Ale nicku nie dodałem :c Jest to fuzja diamentów do tej pracy dajcie mi nick : Winer :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Akurat kredki dostałam. A co tam, zgłoszę się. Zobaczę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Można wysłać kilka prac?

    OdpowiedzUsuń
  7. Huh... Nie no, fejm zawsze dobry. Może coś machnę, po obozie.

    OdpowiedzUsuń

To Perydot odpowiada za komentarze na blogu, więc nie radzę, by dochodziło w nich do kłótni.