23 kwietnia 2016

Nowe odcinki od 12 Maja.


Nareszcie, po długim czasie oczekiwań mamy konkretną datę premiery nowych odcinków. 



12 Maja o godzinie 19:00 w USA, rozpocznie się Event o nazwie "In too Deep" który ma trwać 4 tygodnie. W naszej strefie czasowej będzie to Piątek 13 Maja o godzinie 01:00 w nocy. Pierwszego dnia mają być pokazywane dwa odcinki z drugiego sezonu "Message Received" i "Log Date 7 15 2". W każdy kolejny Czwartek(USA)/Piątek(PL) będą ukazywały się kolejne nowe odcinki trzeciego sezonu. 


Dla bardzo zniecierpliwionych zwiastun wydarzenia, Uwaga Spoilery! 




26 komentarzy:

  1. AAAAAAAAAAAAAAA!!!
    Epickość aż się wylewa... i Perełka z "What we really are"... rany to było creepy. Kurczę, nie mogę się doczekać - aż zaczynam żałować, że jadę do Grecji na wymianę i będę musiała poczekać trochę dłużęj :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Zastanawia mnie czemu klejnoty patrzą w 3-4 sekundzie w stronę Amethyst (liczę na jakieś rozwinięcie tej postaci)
    "What we really are" jest takie... Straszne i intrygujące zarazem
    Nie mogę się doczekać!
    Aż sobie zapisałam w kalendarzu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To są akurat sceny z odcinka "It Could've Been Great".

      Usuń
    2. Dopiero teraz to zauważyłam, ale nadal liczę na jakieś większe rozwinięcie Amethyst

      Usuń
    3. A ja licze ze zdradzi CG

      Usuń
    4. Ooo tak, wszystkie CG mają jakiś ciekawy wątek, tym bardziej że da się zauważyć że Amethyst jest najsłabsza
      Czekam aż zdradzi CG

      Usuń
    5. Najslabsza jest akurat Perla. Raczej mozna powiedziec ze Amethyst ma najmniej powodow by nalezec do CG. Z Maximum Capacity mozna wywnioskowac ze Amethyst dolaczyla poniewaz Rose jako jedyna przejela sie jej losem ( z innych odcinkow mozna wywnioskowac ze nadal jest w CG ze wzgledu na Stevena ). Garnet i Pearl dolaczyly z wlasnej inicjatywy natomiast Amethyst w sumie nie miala zadnego wyboru. W ``On the run``Amethyst wspomniala ze Rose znalazla ja po prostu i wziela ze soba. Patrzac jak w 4 bombie CG traktowaly Amethyst ( w sumie to zawsze traktuja ja jak 5 kolo u wozu...) nie dziwne ze prawdopodobnie je zdradzi ( i prawdopodobnie niedlugo ).Miejscami nawet wyglada na postac specjalnie stworzona przez tworcow by opuscic Crystal Gems. Ale i tak mam nadzieje ze kiedys jej backstory i motyw pobytu w druzynie zostanie dokladnie ujawniony.

      ...I sorry za rozpiske ale o tej postaci mozna mnostwo napisac xd

      Usuń
  3. Spòźniłem się kilka minut...

    OdpowiedzUsuń
  4. Widziałam, ale telefon mi się rozładowywał i nie zdążyłam wstawić.

    Btw. Nowe odcinki miały być w Czerwcu.... Nie narzekam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O TAAAAK!! Będę kurde ze szkoły wybiegać z prędkością światła by zobaczyć SU ;w;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madika! Dlugo Cię nie było widać na wiki i na DBC. Na czacie się ostatnio zastanawialiśmy, czy żyjesz.

      Usuń
    2. Ano żyje :')
      W Poznaniu byłam po gorset ortopedyczny (boli)
      A komputer był w naprawi

      Usuń
    3. Oj... Gorset? Spoko, że wróciłaś. Jakoś mało było "OwO" (tej buźki).

      Usuń
    4. Soczyste "OwO" z powodu powrotu Madiki

      Usuń
  6. Co za mrok. Czuje po kościach, że to będzie coś wielkiego, jak zresztą zawsze.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zawału serca dostaje czy ktoś mi pomoże. zaraz zemdlejeeeeeeeeeeeeee

    OdpowiedzUsuń
  8. Chwilka. Czyli 13 maja nie będzie jeszcze nowych tylko będzie powtórka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nikt tak nie powiedział, Fancy chyba to wywnioskował z tego, że tam były jakieś 2 klipy ze starych odcinków ze StevenBomb 4, ale to wcale nie oznacza, że będzie wtedy powtórka.

      Usuń
    2. "The “In Too Deep” event unfolds over five episodes — two back to back during a 30-minute special on May 12" - ew.com

      "Two back to back" przetłumaczyłem jako "dwa poprzednie odcinki", połączyłem to ze scenami ze zwiastuna i czasem ich trwania (11x2=22 minuty+reklamy=30). Nie wiem tylko czemu są tam sceny z aż trzech a nie dwóch odcinków drugiego sezonu.

      Usuń
  9. O MATKO DIAMENTOWA ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak bardzo chcę zobaczyć taniec łączenia Aleks ;___;

    OdpowiedzUsuń
  11. To 'what we really are"... creepy ;-; Mam nadzieję, że tu nie chodzi o to, że klejnoty się... "rozbestwią", nie wiem jak to określić, wiecie, pokażą swoją złą stronę ;-; To byłoby na pewno ciekawe, ale też przerażające. jakoś mi się nie widzi, żeby Klejnoty puściły do Clustera Peridot i Stevena samych, czyli raczej coś się z nimi stalo. Albo walczą z Malachite, albo... nie wiem co albo. Cluster je wchłonął.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To kreskówka dla dzieci...nie rozbestwiaj się za bardzo xd

      Usuń
  12. Nie moge sie doczekac juz tylko 15 dni :D

    OdpowiedzUsuń

To Perydot odpowiada za komentarze na blogu, więc nie radzę, by dochodziło w nich do kłótni.