23 kwietnia 2016

Sobotnie tapety - Shippingi!

Kolejne sobotnie tapety.... Tym razem shipy!

Piękne. Tyle mam do powiedzenia.

Najlepszy ship ever.

And I'm stronger than you!

Granat ma tyleeeeee tapet!

Rainbow Quartz.

Lapidot?

W sumie... to też jakiś ship.

Kto powiedział, że w tych tapetach nie może być Mabel?

Angry Beards
Wróć...
Angry Birds.

Shipping!

Za 10 lat 
Spoiler:
Steven się nie starzeje.
Ale dalej mam nadzieję.
Może... Może jednak się zestarzeje?

Te miny mnie przerażają.

Steven x Lapis...
Wha-?

Lapidot!
Wincyj LAPIDOT!

Stevonnie!

Ship ;-;

Całkiem spoko.

Ale... Granat to już ship...

W sumie to też jakiś ship.

Bonus:

Śmiechłam :D

GŁOSOWANIE:
Sami głosujcie, wiecie co robić :)

6 komentarzy:

  1. Mam teraz problem: jak nazywa się ship Steven&Connie? Stevonnie? W takim razie, co jak chcę poszukać ich artów, ale nie z fuzją?

    OdpowiedzUsuń
  2. Peridot=najlepszy ship (mam nadzieję że kanoniczny, hehehe)

    OdpowiedzUsuń
  3. Głosuję na fuzje

    OdpowiedzUsuń

To Perydot odpowiada za komentarze na blogu, więc nie radzę, by dochodziło w nich do kłótni.