22 kwietnia 2017

Pokaż nam swoje OC! #1 OC Onyx i Perła Dymna od Seweryna Zelenta



Oto dwa OC autorstwa Seweryna Zelenta: Onyx i Perła Dymna. Więcej o nich w rozwinięciu posta. 

Zapraszam!

Od autora:

​Oto moje OC ! :) Ta z prawej ma imię Onyx, a ta z lewej to Perła Dymna.

U Onyx klejnot znajduje się na prawej dłoni, a u Perły na szyi. Onyx jest bardzo poważna. Skupia się bardzo na swojej pracy, czyli kierowaniu ruchem statków na Homeworldzie, przypominającego nasz ruch drogowy. Dla obrony ma paralizator. Jest kimś w stylu policjanta.

Perła jest jej tak jakby siostrą. Obie znają się od początku ich powstania i przydzielenia do poszczególnych stanowisk. Perła ma stanowisko anty-zarażonej, co znaczy, że chroni Homeworld od zarażonych klejnotów, które buntują się tamtejszych w więzieniach.

Klejnotki obecnie siedzą w więzieniu, za próbę ucieczki z Homeworldu i chęć zobaczenia reszty galaktyki.

Kilka słów ode mnie:

Oba OC prezentują się całkiem ciekawie i nie powiem, mają potencjał na nawet dobrego fanfika. Zainteresowały mnie ich ciekawe zajęcia, o jakich jeszcze nie słyszeliśmy w serialu. Zwłaszcza praca Dymnej Perły jako strażniczki Homeworldu przez zakażonymi klejnotami brzmi naprawdę adekwatnie do tego, jak wiele takich klejnotów widzieliśmy i jak niebezpieczne potrafią być. A takiego klejnotowego policjanta chyba wiele osób chciałoby zobaczyć.

Szkoda tylko, że ich opis jest tak krótki, bo naprawdę mam pewność, że jeszcze wiele ciekawych rzeczy można by było o tej dwójce napisać. Na przykład mogłeś opisać ich ewentualne zdolności, ciekawe momenty z życia, ale fajnie by było się także dowiedzieć, czemu są tak ciekawe poznania reszty galaktyki. To takie moje dodatki.

 Jeszcze jedna rzecz, która mnie zaskoczyła i troszkę rozczarowała to kolorystyka postaci. Onyx jeszcze da się zrozumieć, bo to bardzo ciemny klejnot, ale Perła mogłaby wyglądać inaczej.

Ogólnie oceniam te OC 6/10. Postacie mają spory potencjał, który jest głównie zahamowany przez skromny opis. Ale OCki spodobały mi się i bardzo dziękuję autorowi za ich podesłanie. Może Wy też napiszecie jak wam się spodobały Onyx i Dymna Perła?


Swoje OC i gemsony można podsyłać na adres bloga:  redakcjadbc@gmail.com koniecznie wpisując swój nick i informacje zawarte w tym poście.

9 komentarzy:

  1. Kurczę, skusiło mnie to na rozwinięcie i podesłanie Wam moich OCków.
    PS: do tego nie wliczają się fanfuzje kanonicznych postaci, co nie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem jak takie fanfuzje by się sprawdziły. Chyba najlepsze będą samodzielnie stworzone OCki.

      Usuń
  2. Ciekawi mnie ich dokładna historia i zdolności.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, szczerze to myślałem ,że kilka OC od różnych autorów będzie prezentowane w jednym poście. W ten sposób to będzie trwało wieki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Odważyłam się i w końcu wysłałam moją OC, mam nadzieję ,że się spodoba ^U^ . A co do tych OC, bardzo podoba mi się pomysł ,żeby dać Perle jakąś lepszą robotę , poza staniem i wyglądaniem ładnie, w końcu ochrona innych, przed takim niebezpieczeństwem jak zarażone klejnoty , to fucha ,której nie powstydził by się żaden porządny Kwarc !

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, nie spodziewalem się że będzie dla mnie oddzielny post ^^ Dzięki za pokazanie moich OC! Jesli chodzi o pytanie czemu ocetki chca zobaczyc reszte galaktyki, to poprostu po ich stworzeniu zauwarzyly pewne info niechcaco pokazane w budynku gdzie sa ich stanowiska. Info bylo o tym, ze na planete ziemie polecialy trzy klejnotki; Jaspis,Perydot i Lapis (chyba wiecie oco mi chodzi). Klejnotki bardzo się tym zaciekawiły, i postanowily kiedys zwiedzic ziemie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie ma sens. Ciekawość może się łatwo rozbudzić.

      Usuń

To Perydot odpowiada za komentarze na blogu, więc nie radzę, by dochodziło w nich do kłótni.