14 kwietnia 2017

Pokaż nam swoje OC!

Źródło
Nowa seria prezentująca oryginalne postacie inspirowane postaciami z uniwersum Steven Universe.


Witam wszystkich, którzy postanowili tu zajrzeć! Otóż, rozpoczyna się nowa seria, gdzie możecie zaprezentować innym czytelnikom swoje gemsony (czyli jak byście siebie widzieli, gdybyście byli klejnotami) oraz klejnotowe OC (po prostu jakiś wasz wymyślony klejnot). Podsyłajcie swoje postacie na blogowego email'a: redakcjadbc@gmail.com podając koniecznie swój nick, a ja je pokażę na blogu i może powiem coś o nich.

Co dokładnie napisać o postaci?

Chciałabym, zobaczyć w każdym zgłoszeniu takie informacje jak:

Obrazek - przedstawiający waszą gemsonę lub OC. Możecie narysować ją sami, lub ewentualnie użyć kreatora gemson.
Limit obrazków - Aby zachować spójność ogólnej prezentacji waszej postaci przysyłajcie maksymalnie trzy obrazki (jeden na obrazek tytułowy i ewentualne, nieobowiązkowe dwa dodatkowe obrazki)
Imię - no bo kto powiedział, że klejnot musi się nazywać tak jak jego kamień szlachetny?
Klejnot - dokładniej jaki to klejnot (np. Kwarc, Jaspis albo Diament, Żółty diament żeby był rodzaj klejnotu i jego odmiana)  i gdzie się on znajduje u waszej postaci.
Charakter - warto opisać jaką osobowość ma wasza postać, by dodać jej głębi .
Zdolności, broń, moce- każdy klejnot ma w sobie coś specjalnego o czym warto napisać.
Historia - chyba najważniejsza część kreowania jakiejkolwiek postaci. Można tu naprawdę wykazać się pomysłowością.
Inne informacje - takie jak wygląd, gdzie obecnie postać przebywa lub skąd pochodzi i co tam jeszcze wymyślicie.

Mała uwaga

Przede wszystkich pamiętajcie o realizmie. Przypatrzcie się postaciom w serialu i nie próbujcie zrobić najlepszej, najsilniejszej, najmądrzejszej i w ogóle postaci, która jest najwspanialsza w każdej kwestii. Zbyt przesadzone OC i gemsony mogą zostać odrzucone.

Kiedy będą pojawiać się posty?

Postaram się wrzucać po jednej postaci na tydzień w sobotnie wieczory.


Tak więc powodzenia w kreowaniu postaci! Chętnie też przeczytam w komentarzach co myślicie o takiej serii.


                                                                                 

19 komentarzy:

  1. Ou!
    Moze nawet cos zrobie i przesle :0

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurczaczki, mam parę gemson, tyle że tylko u jednej wykombinowałam historię ;-;

    OdpowiedzUsuń
  3. I mam motywację, żeby zrobić mojej OC jakiś porządny portret. Dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Masa OC, każdy z własną szczegółową historią i relacjami z innymi OCekami... Będę musiał zrobić jakieś losowanie, żeby sobie ułatwić wybieranie .-.
    Bardzo chętnie wezmę udział!

    OdpowiedzUsuń
  5. No strasznie się cieszę, że podoba się Wam ten pomysł na serię. Czekam na pierwsze OCki :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo chciałabym pokazać moją OC bo w sumie trochę nad nią pracowałam ( jakieś 1,5 roku ) ale moje umiejętności artystyczne są na poziomie ziemnniaka ;...;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli mogę zasugerować: http://www.dolldivine.com/gemsona-maker.php
      Nie jest to idealne rozwiązanie, ale jeśli osobowość i historia są dobre, wygląd jest sprawą drugorzędną.

      Usuń
    2. Dzięki :3 spróbuje jeszcze coś naskrobać, ale jak nie wyjdzie ( a pewnie tak będzie ) mogę zawsze mieć inną opcję ^U^

      Usuń
    3. Półtora roku? Brzmi obiecująco,chętnie bym twą OC zobaczył.

      Usuń
    4. Spokojne, napisałam w poście, że dopuszczam możliwość używania kreatora gemson. Ale pamiętaj, nawet słabo narysowany rysunek jest lepszy niż internetowy kreatora, bo zrobisz go samodzielnie.

      Usuń
    5. Dzięki :3 postaram się coś narysować sama, ale iż mój styl artystyczny lubię nazywać "chaotyczny bajzel" boję się ,że będzie to niewyraźne .

      Usuń
  7. Moja praca już wysłana :)Historie i inne wymyślałem w czasie pisania, więc nie było to dla mnie duże wyzwanie ^^ Czekam na pokazanie prac i cieszę się z okazji tej serii, bo bardzo na nią czekałem :D Jakby co mój nick z którego niestety nie wysłałem pracy to: Sewek Boczuś. W opisie pracy jest napisana ta nazwa więc nie będzie problemu z tym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok, pewnie już wkrótce Twoja postać pojawi się tu. I bardzo się cieszę, że seria przypadła Ci go gustu :)

      Usuń
  8. Można przesłać więcej obrazków np.broni, mimiki twarzy, itd.?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam za brak odpowiedzi wcześniej. Jak najbardziej można tak ze dwa dodatkowe obrazki przesyłać. I jakby co, Twoje zgłoszenie przyszło i wszystko się dobrze załączyło ;)

      Usuń
    2. Nic się nie stało i dobrze wiedzieć :)

      Usuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam pytanie:
    Obrazek jest konieczny?
    Bo szczerze mówiąc nie mam talentu i jestem rysunkowym leniem XD.

    OdpowiedzUsuń
  11. Chyba prześlę jedną z mych oc XD

    OdpowiedzUsuń

To Perydot odpowiada za komentarze na blogu, więc nie radzę, by dochodziło w nich do kłótni.