16 sierpnia 2018

Wasze Fanarty #6 Prace!


Z okazji moich urodzin (trzynastych :p) postanowiłem pokazać Wam pracę dwóch użytkowników! Rozwijajcie post, bo naprawdę warto zobaczyć te cuda~~



Pierwsza praca:


Autor: Peridox DeMayo

Opis:

Lidia Bleikt to stała bywalczyni Beach City. Przyjeżdża co klika tygodni do miasteczka, ogółem mieszka w Empire City. 

Wygląd - Lidia to wysoka, smukła nastolatka o jasnej karnacji i blond włosach. Lubi chodzić w kaloszkach, szykownych szortach zrobionych z eleganckich spodni i szarej, przerobionej marynarce. Ponadto nosi różowe okulary (nie ma wady wzroku) i fioletowo-różową bransoletkę. Jej oczy są koloru fiołkowego, co jest nie bardzo widoczne przez różowe okulary.
Osobowość -  Lidia jest bardzo optymistyczną osobą, nie dba o problemy, a wszelkie aspekty życia widzi w samych pozytywach. Lidia ma bardzo zawiły tok wypowiedzi, często odpowiada pytaniami i zagadkami na zadane jej pytania.
Zainteresowania -  Bardzo interesują ją kosmiczne zagadki oraz niewyjaśnione historie. Lidia lubi chodzić po plaży i zbierać muszle oraz morskie szkło.
Ulubione jedzenie - Lidia najbardziej lubi pizzę spaghetti serwowaną w pizzerii "Rybka" 
Praca - Ogółem Lidia się jeszcze uczy, ale dorabia sobie wytwarzając biżuterię z znalezionych skarbów na plaży, oraz z robienie świeczek zapachowych. 

A więc, pierwsze co zauważyłem to OC wygląda jak Perydot, i to jest chyba jedyna rzecz która mi się nie podoba. Pomysł pracy Lidii jest bardzo kreatywny i cieszy mnie to. Widać, że wiele części ubioru jest bazowanę na tych z SU, lecz są trochę poprzerabiane, co naprawdę fajnie wygląda. Wygląd Lidii podkreśla jej optymistyczność. Jej ciekawość kosmosu jest bardzo ciekawą cechą jej charakteru, i szczerze też taką posiadam. Odpowiadanie zagadkami jest też bardzo ciekawą i wyróżniającą spośród innych postaci cechą.  Bardzo podoba mi się też prześwitujący dodatek do marynarki, który świetnie do niej pasuję. Narysowanie takiej OC to naprawdę trud, i podziwiam cię za narysowanie tej postaci. Historia Lidii jest dość prosta, co raczej nie przeszkadza bardzo w ocenie twojej OC. Myślę, że Lidia raczej nie nadawała by się w byciu kanoniczną postacią, ale Fan Ficiton o niej mogło by zaistnieć. OC oceniam na 8/10.


Druga praca:


Autor: KarolaRose

Opis:

 Postać nazywa się Sara, jeszcze się uczy, choć ma mniej więcej 16/17 lat, potrafi w stresujących sytuacjach lekko panikować, dla znajomych bywa lekko zadziorna czy choćby ironiczna, jednakże w stosunku do dzieci potrafi być naprawdę miła, choć czasem i kłamliwa. Np. gdyby spotkała Stevena, który opowiedziałby jej o klejnotach, kosmosie itd, zapewne udawałaby iż mu wierzy, choć w rzeczywistości uważałaby te historie za "urocze wymysły dzieciaka z niesamowitą wyobraźnią". Czym się interesuję? Pisaniem powieści, oraz w wolnym czasie, lubi czytać książki, oraz komiksy choć do tego się nie przyznaję, gdyż jak uważa to dość dziecinne jak na jej wiek, dlatego stara się to ukrywać. Dodatkowo, zapewne dorabiałaby w bibliotece na weekendy bądź wakacje. 


A więc, OC bardzo mi się podoba! Sara jest naprawdę ciekawą postacią. Chętnie widział bym ją jako kanoniczną postać w SU. Rudy kolor włosów jak i piegi dobrze wyróżniają Sarę. Ubiór  jest bardzo dobry, i świetnie pasuję do postaci. Wyobrażam sobie ją jako taką przeciwniczkę Steven'a i klejnotów, i jej wygląd i charakter przybliżają mnie do Heather z TD. Niewierność w historię Steven'a jest dobrą cechą, która mogła by zacząć konflikt między tymi dwoma postaciami. Sara nastawieniem do Steven'a jest podobna do Larsa, przed tym jak wyleciał w kosmos. Postać wydaję się zwykła, ale jednak ma coś w sobie, co mi się w niej bardzo podoba. Pewnie tak samo jak Peridox, czasochłonne dla ciebie było robienie tej postaci, jak i wymyślanie charakteru. Jak już pisałem, postać mi się bardzo podoba, i raczej nie mam do niej jakichkolwiek uwag. Daje tej postaci 9/10 punktów.




To już wszystkie pracę na dziś! Prawdopodobnie będzie przerwa od postów tego typu ale spokojnie, na pewno powrócą!



4 komentarze:

  1. No początek: Wszystkiego najlepszego. (:

    Cóż, trochę mnie boli jakość w jakiej widać moją pracę, ale coś zgaduję iż wysyłając musiałam coś schrzanić. :x

    Szczerze, głupio mi że nie dodałam opisu wyglądu tej postaci, co zaś zrobił Peridox DeMayo. Ponieważ, mam tylko jedno ale co do wypowiedzi autora postu, Sara ma blond włosy, nie ruda. :D

    Mimo wszystko, dziękuję za tak miłą ocenę, sądziłam iż moja praca będzie tą najgorszą. Miło że się spodobała postać, choć jest ona dość prosta, w porównaniu do drugiej pracy w poście. :'D

    Oraz cóż, zapewne doszło by do konfliktu między tymi postaciami, gdyby Steven się dowiedział iż tak naprawdę Sara mu nie wierzyła, (wiadomo jak Steven reaguję na takie rzeczy) ale, jakby nie patrzeć nie ma się co tutaj dziwić. Sara miała prawo nie wierzyć mu w to co opowiadał, BA! Przypomnijmy sobie początki serialu, gdzie choćby w pizzeri Rybka jedna z bliźniaczek (nie pamiętam, która dokładnie tam była) nie uwierzyła Stevenowi gdy ten wspominał o swoim lewku.

    Oraz czy Sara przypomina Larsa? Cóż, z tym także bym dyskutowała, co prawda kłamałaby Stevenowi iż mu wierzy, ale nie robiłaby tego w złych intencjach. To coś w rodzaju, sytuacji gdy dziecko opowiada iż widziało Świętego Mikołaja, czy powiesz takiemu iż w to co wierzył, to tylko jakiś losowy człowiek dorabiający w kostiumie? Z góry przepraszam za komplikacje, czasem dziwnie i chaotycznie coś opisuję. ^^"

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć, chciał bym was zaprosić do mojego nowego opowiadania su
    https://kosmicznekamyki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

To Perydot odpowiada za komentarze na blogu, więc nie radzę, by dochodziło w nich do kłótni.