4 lutego 2018

StevenowyMix #9

Też se zrobie taką figurkę.
Witam w następnym poście.
Dzisiaj będzie najsmutniejszy post ze wszystkich Mix'ów.






Miała być dzisiaj niespodzianka, ale jednak zdecydowałam, że będzie na 10 Mix.



Nie moge przestać się śmiać.



Awww...



Ale ładnie się uśmiechają c:







Ałć, aż mnie zabolało.



Oł... mocny rysek.



She'z so bluu











Festiwal płaczuff.



Wygrałaby, stawiam na nią wszystko.



No, jeszcze Perła mogłaby z nią ewentualnie konkurować.



Jakie te wszystkie klejnoty są malutkie przy diamentach!
Was też to tak śmieszy, czy tylko ze mną jest coś nie tak?






.:16:.





.:17:.
Wow ta anatomia, podziw.




.:18:.
Tutaj przynajmniej nie płacze.




.:19:.
Ta praca najbardziej mi się podoba ze wszystkich dzisiaj.




.:20:.
Ta też jest świetna.




.:21:.
Te Perły.
milosc_stock_serce.jpg



.:22:.
onieznowu.




.:23:.
uff, jednak nie.




.:24:.





.:25:.
Ten rysunek bardzo kojarzy mi się z filmem "Papierowe miasta".
Nie wiem czemu, tak po prostu.



.:26:.
Dość dużo artów dzisiaj.
W porównaniu do poprzedniego Mix'u to dużo.



.:27:.
Mam już pomysł na kolejny Mix.



Zaczynamy Speedpaintami.







Śmieszne komiksy.



















Na koniec świetny cover wykonany przez Caleb'a Hyles'a



Ciekawostka:
Suknia BD przypomina tradycyjną suknię "Henna".





To wszystko na dzisiaj.
Pytanie do was:

Jaka była ostatnia rzecz/ciekawostka o której się dowiedzieliście na jakikolwiek temat?

Pozdrawia: ZabójczyMakaron
P.S srprs

1 komentarz:

  1. Chyba mam ulubiony klejnot pojedynczy, który pojawił się w serialu, i jest to Niebieski Diament. Ona jest taka dostojna i piękna ;-;

    OdpowiedzUsuń

To Perydot odpowiada za komentarze na blogu, więc nie radzę, by dochodziło w nich do kłótni.