3 lutego 2018

StevenowyMix #8


Witam, usiądźcie wygodnie i rozgoście się!
Zapraszam do następnej kolekcji poświęconej White Diamond.






Kiedy to pierwszy raz zobaczyłem to prawie dostałem zawału.



Mam teorię, że planeta, którą trzyma to Homeworld.



Nie może być inaczej.
NIE. MOŻE.


Te Perły zawsze są takie malutkie przy swoich diamentach.
I ZAWSZE MNIE TO ŚMIESZY, DLACZEGO.


UuUuU jak tajemniczo
Choć tutaj bardzo podoba mi się jej design.
Zwróćcie uwagę na klejnot.

Uhuhu, groźnie.







Kolorowo.



Aczkolwiek ta korona mi bardzo nie pasuje.
Bardzo.


Jak zrobić ładny rysunek - poradnik.







WD wygląda tutaj bardzo męsko.
Nie wiem dlaczego, może przez te spodnie.


Cofam co wsześniej napisałem.
Tu przebija wszystko.

Biedny, mały, różowy dzieciak.























Ciekawostka:
Tak wygląda nieoszlifowany,  232,08 karatowy biały diament wydobyty w kopalni Cullinan w RPA.


Nahhh, trochu bida w dzisiejszym Mix'ie.
Pytanie do was:
Chcielibyście Mix poświęcony Cosplay'om?

Pozdrawia: DeadlySpaghetti
P.S niespodzianka.

5 komentarzy:

  1. WD <33333333333333333333 Coraz bardziej cię uwielbiam, aaaaa
    I taak, z chęcią popatrzę na ładne cosplay'e :D
    Plus szkoda, że w tym mixie tylko jeden, góra dwa obrazki nawiązują do AU Chill White Diamond (kocham tą wersję).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. awww... az sie tak przyjemnie na serduszku robi <3

      Usuń
  2. Ten pomysł z cosplayami jest świetny według mnie dobry cosplay to raj dla oczu

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak cosplaje to czasem prawdziwa sztuka

    OdpowiedzUsuń
  4. Cosplaye to dobry pomysł. Chętnie zobaczyłabym też zestawienie tapet - zaczyna mi się nudzić obecna. :v

    OdpowiedzUsuń

To Perydot odpowiada za komentarze na blogu, więc nie radzę, by dochodziło w nich do kłótni.