3 lutego 2018

Steven videos #10


Oto mała porcyjka filmików, a otwiera je cudowny gif, którego autorem jest Takafumi Hori.

Zaczynamy od Stevena, a dokładniej od Zacha, który użycza swego głosu tej postaci. Czasami zapominam, że Zach specjalnie operuje swoim głosem, by wpasować się w Stevena. Tutaj możecie posłuchać jak brzmi naprawdę. Szczerze mówiąc nie obraziłabym się na jakiś skok czasowy. 

Kolejny filmik jest autorstwa Datis Ausum. Wydaję mi się, że nie ma osoby, która nie znałaby choćby jednego filmiku z tego kanału (oczywiście mam na myśli osoby związane z SU). Jest to wielki powrót tego autora i widać, że wie co robi.

Na koniec link do filmiku, który zawiera krótki wywiad z Panią Sugar, dotyczący Perły. Filmik pojawił się w związku z premierą pierwszego sezonu SU na DVD. Mam wrażenie, że w Polsce seriale na płytach nie są aż tak popularne, ale w Stanach Zjednoczonych mają znaczenie i jest sporo osób, bardzo chętnie kupujących takie wydania.
Tłumaczenie słów Rebeccii (mowa o piosence "It's over, isn't it?"):
"To w tej wersji wreszcie sobie uświadomiłam o czym chciałam mówić, o momencie gdy zwiążesz się z kimś tak bardzo, że utrata tej osoby to jak utrata części siebie. To uczucie ciągłego noszenia w sobie tej pustki. Myślę, że zdałam sobie sprawę, że jest ona [Perła] zła na siebie. Chciałaby być lepsza niż jest. Tak naprawdę jest zła na siebie."
Na Amazonie płyta kosztuje 20 dolarów. Kupilibyście?




6 komentarzy:

  1. Po samym stylu gifa można łatwo zgadnąć, że robił to jakiś Japończyk :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie kupiłabym, brzydki cover art :V

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się. Może nie jest tragiczny, ale mogli się bardziej postarać :/ Pewnie kolejne części będą w takim samym stylu, tylko z innymi postaciami.

      Usuń
    2. Yeahhh, te cover arty z komiksów są o wieeele bardziej staranne. Smutne by było gdyby wszystkie sezony miały... takie coś.

      A tak wgl, na stówę będzie Ame, Granat i Perła. Czyki już 4 postacie, bo tu mamy Stefana. Ciekawe co by było na okładce sezonu 5?

      Usuń
    3. Myślałam o Lapis albo Peri, ale trzeba by wybrać między tą dwójką, co byłoby trudne. Dlatego wydaję mi się, że na okładce 5. sezonu mogłaby być Rose.

      Usuń
  3. jaki Zach ma przecudowny głos

    OdpowiedzUsuń

To Perydot odpowiada za komentarze na blogu, więc nie radzę, by dochodziło w nich do kłótni.