29 czerwca 2017

Kolekcja Fanartów #61


A Glimpse Of Home by iisjah
#1 

Witajcie, witajcie... Dobra, muszę wymyślić jakieś lepsze powitanie... Tak czy inaczej, zapraszam was do kolejnej Kolekcji Fanartów!
 Nie wiem czy normalnie czytacie moje wypociny pod obrazkami, jednak tym razem was do tego zachęcam, albowiem umieściłam w nich pewną, jak sądzę, ciekawą, propozycję.





Aquamarine [Speedpaint] by Odire-san
Tak jakoś spojrzałam ostatnio na te numerki postów z serii i stwierdziłam, że to już całkiem sporo.





 Jam Buds by ExOh9

#2
Ale spokojnie, nie zamierzam wnosić o jej zakończenie.





Garnet (take two) by RachelDraws
 #3
Po prostu naszła mnie myśl, że chyba pora to jakoś uczcić.





'Reborn' // Lars SU Fan Art by iamzxkv
 #4
No więc mam już pomysł na dwa spieciale.





 Rainbow Quartz' Solo by maduva
 #5
Z realizacją pierwszego powinnam poradzić sobie sama.






Sapphire by TheLegendaryUniverse

#6
Jednak przy powiedzmy 80 Kolekcji Fanartów (zobaczymy jak to wyjdzie) przyda mi się wasza pomoc.







#7
Podczas poszukiwań fanartów zawsze natykałam się na masę OC.






singa2002:
“A precious soul ✨✨
”
#8
I właśnie naszło mnie ostatnio, że można by ułożyć kolekcję tylko i wyłącznie z waszych prac.





 
 #9
Podsyłalibyście mi na maila albo pojedyncze prace, z których jesteście zadowoleni, albo całe linki do waszych stron.





Siblings! - Steven Universe by Koizumi-Marichan
#10
DeviantArt, Tumblr czy cokolwiek tam macie.






 blue by radshiba


 #11
Przejrzałabym wtedy wasze galerie i wybrała to co, moim zdaniem nadaje się najbardziej.





EmzCommission:Aquamarine by EmzRoze

 #12
Początkowo miałam to zrobić na 70 Kolekcję.





Blue Diamond by Yule-Minh
#13 
Stwierdziłam jednak, że możecie zechcieć zrobić coś nowego.






Sugilite by Benjiro451
#14
Także, dajcie mi proszę znać co o tym myślicie.





Amethyst by gabdoesdesign
#15
A jeśli wam się ten pomysł podoba to wysyłajcie śmiało wasze fanarty (nie koniecznie tylko rysunki ;)) na podany na dole e-mail.





Rutile by 4nju
#16
 A wracając do artów, którymi się w tym razem wcale nie zajęłam, to to jest chyba jeden z ładniejszych obrazków z Rutilami jaki dotąd widziałam.






Bonus:





https://68.media.tumblr.com/78fa15ec384ca85ad6f9ccb053fc5b9a/tumblr_oovic5xr5L1w5w7gho1_500.jpg



No i to by było na tyle. Powiedzcie proszę co sądzicie o takim specialu ;)

Linki lub prace proszę wysyłać tutaj :  p_sheep@onet.eu
Najlepiej z jakimś widocznym tytułem :)



5 komentarzy:

  1. Jak dla mnie jest to świetny pomysł, jeśli chodzi o taki specjał z naszych rysunków :D
    1 - jaka piękna kreska!
    5 - przypomniała mi tak trochę Cindy Lauper lub inną gwiazdę pop z lat 80.
    10 - zaczynam powoli rozumieć zachwyt nad Padparadżą - jest ona, po prostu, urocza :3
    14 - <33333333
    16 - ja zauważyłam jedną rzecz - ludzie zapominają i to nagminnie, że obie głowy mają różne podbródki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pink, mamy jeden mózg.
    Kidy chciałam "pracować" w DBC chciałam prowadzić wasze prace jako kolekcje fanartów
    PIKNA KOLEKCJA

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny pomysł!
    Oraz akurat ja zawsze czytam komentarze pod fan artami ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy pomysł!! Mam nadzieję, że wypali :D

    OdpowiedzUsuń

To Perydot odpowiada za komentarze na blogu, więc nie radzę, by dochodziło w nich do kłótni.