26 czerwca 2017

Kolekcja Fanartów #60


Panie, Panowie i Inne Takie, mam ten zaszczyt by zaprosić was do już 66 Kolekcji Fanartów.



 #1
Dalej nie do końca pojmuję fenomenu tego całego selfie :/ Choć to pewnie głównie dlatego, że ja po prostu do zdjęć pozować nie umiem.





 
 
 
Jeszcze tylko Larsa tu brakuje.






 
Trzeba przyznać, że całkiem przyjemny art. Nie zmienia to jednak faktu, ze Steven wygląda na nim jak dziewczyna. Do tego stopnia, że zaczynam się zastanawiać czy to nie jakiś gender swap





Różowy Lars ostatnio dominuje Kolekcje Fanartów.





Rose Quartz and Lion by Nana-Naexii

 #5
Te całe zawirowania wokół okoliczności śmierci PD i osoby Rose... Ja jakoś dalej za tym nie nadążam. Co by się w końcu nie okazało, jaka pokręcona prawda by na wierzch nie wyszła, ja nigdy Rose nie lubiłam i raczej nie polubię.


Tranquility by Nana-Naexii
#6
Za to Lapis polubiłam na wstępie. Nic jeszcze o niej nie wiedziałam, a już zaświtało mi w głowie, że mam w niej swoją ulubioną postać.



Tears by hientruong95
#7
Być może po prostu przykładam zbyt dużą wagę do wyglądu postaci.
(Nie płacz BD, ty jesteś w porządku)





What's the use of feeling... by amumaju
#8
 Najlepiej pokazuje to chyba przykład Perły, którą obdarzyłam sympatią dopiero kiedy przestała wyglądać jak Pinokio.




Request - Amethyst by ryllcat21
 #9
Za to Amethyst kochałam zawsze :3





The Crystal Gems by tasiams
#10
No i tu mamy to o czym już kiedyś pisałam. Art pięknie, starannie, w sumie nawet realistycznie wykonany, ale postaci jednak tracą część "tego czegoś".






Mom Hug by ryllcat21
 #11
Ładny, prosty, schludny...z Rose...





Raining by SahtiWaari
#12
Dobry gif nie jest zły, ale mam nadzieję, że nie tak będzie wyglądać lato w Polsce.

Peri and stuffy by MissMistyMoo

 #13
Choć czasem mogłoby trochę popadać. Letnie deszcze są w sumie nawet przyjemne.






lapidot by hanekdraws
 #14
Lapiiiiidot.




Steven Universe by Zakeno
#15
Oj, Connie, nie dramatyzuj, stopy Ametyst nie mogą być aż takie okropne. To przecież tylko odrobina światła.




Steven Universe by Yufei
#16

Gdyby tylko nie ta Rose w tle...







Bonus:




 








Bonus2:






No i to by było na tyle :p


2 komentarze:

To Perydot odpowiada za komentarze na blogu, więc nie radzę, by dochodziło w nich do kłótni.