9 czerwca 2017

Kolekcja Fanartów #57

Off Colors by Bardsona
#0
Przemowa nie jest moją mocną stroną, więc może lepiej od razu przejdźmy do rzeczy.







Skinny Jasp by BeautySnake 
#1
Nie no, ja po prostu kocham te kreskę, możecie się jej więc teraz spodziewać w każdej kolekcji.




 


Rutile by BeautySnake
Mieliście kiedyś taką sytuację (no ba, że mieliście), że stworzyliście OC, takie, z którego jesteście naprawdę dumni, do którego utworzyliście długą, zawiłą, ale waszym zdaniem dość ciekawa historię (i kto wie może macie zamiar podzielić się nią z internetem) i nagle pojawia się ona w serialu? 
Niby nic takiego, ale mnie to osobiście trochę przybiło, głównie dlatego, że historia przedstawionej powyżej postaci jest podobna do mojego OCka i to właśnie w tym, dość ważnym dla mnie aspekcie.






Cookie -Steven Universe by ZaneNidroin
#3
No dobra, przepraszam. Już przestaję narzekać.






Screenshot redraw blue pearl by Zinovia-star
#4
Dostrzegam w niej talent większy od mojego.







Pink Lars! by downtheartsyhollow
#4
Mam nadzieję, że będzie nam dane zobaczyć reakcję Sadie na nową karnację chło...kolegi.






WHAT A BEAUUUUUTIFUL DAY~! by smidg3n
#5
Często piszę, że mam na coś nadzieję, że chcę coś zobaczyć. Art mi się podoba, ale Smoky wolałabym już nigdy więcej nie oglądać.






She's Here by Sangled
#6
Za to Bismuth... Choćby w nocy o północy.
Chwila...Wyobraziłam to sobie i stwierdziłam, że to chyba nie najlepszy pomysł. Wystarczy, że powróci na ekran- bez włamywania się do mojej sypialni.






(SPOILERS) That Will Be All by waterjerk
#7
Biorę oczywiście pod uwagę nieco wybuchowy charakter YD, niemniej jednak jej reakcja na wywody Blue Zircon wydała mi się co najmniej podejrzana.






Jasper and the Babs by GreenDorito
#8
Może mi ktoś w końcu wytłumaczyć o co biega z artami tego typu? Mam na myśli te małe, słodkie Peridotki i Jasperki.







Manly Cotton Candy Boy by Yuncumber 
#9
To zabrzmi głupio, ale Lars przypomina mi teraz trochę Balonowego Księcia z PnP.






 jfc by BeautySnake
#10
Bo Lapidot musi być. Choćby po to abyśmy nie zapomnieli o czym tak naprawdę jest ten serial.
( ͡° ͜ʖ ͡°)





space lawyers by vivinu
#11
Szczerze powiedziawszy wcale nie spodziewałam się jakiegokolwiek w miarę uczciwego procesu dla Stevena. Nie jestem w prawdzie przekonana co do tego, czy w ogóle miał szansę na uniewinnienie, nie mniej jednak podarownie mu szansy na obronę mnie zaskoczyło.

B L U E  D I A M O N D by Lilianei
#12
Dobra, to kto w końcu shatterował Pink? Szkoła






Pink trio by JayJayRey
#13
Ja wiem, że to nie czas i miejsce na ekscytowanie się kotami, ale spójrzcie na ten pyszczek. Paczajcie powiadam*0*






Unbreakable Connection (colored) by nana3192
#14
Miałam do tego arta pewną refleksję jednakowoż przyćmiło ją ucho Larsa wyglądające jak ta taka "zawleczka" od puszki.






Larsadie Fluff by ShantiDaFox
#15
Shipy. Shipy wszędzie.






dancing gems by faQy

#16
Ten art przypomniał mi z kolei o Mystery Girl. Mam silne przeczucie, iż jej wątek powróci niebawem w formie tzw. "zapychacza".
Rip Pearlmethyst [*]



Bonus:




http://orig09.deviantart.net/4ed7/f/2017/152/5/f/long_live_the_king__by_accursedasche-dbb5ju8.png




 Bonus2:

3 komentarze:

  1. #2 ja tak mam :< wysłałem OC a potem ponad tydzień później w serialu ten sam gatunek kamienia zostaje wspomniany 😐

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego ja moje OC umieszczam w alternatywn wszechświecie gdzie wszystkie klejnoty jak ametysty, szafiry itd. są inne niż w serialu.

      Usuń
  2. Hehe, ja się tak domyślam, że moja gemsona raczej nie pojawi się w serialu (choć chciałabym, oj, chciała...).
    Ten Bonus 2 nawet wysyłałam raz na czacie, niedługo po bombie XD

    OdpowiedzUsuń

To Perydot odpowiada za komentarze na blogu, więc nie radzę, by dochodziło w nich do kłótni.