5 marca 2019

O co chodzi z tym całym „Z ARCHIWUM DBC"?!


Witajcie ludzie, tutaj emotikon123 i mam wam do przekazania kilka ważnych informacji...

Długo mnie tu było i w ramach mojego pierwszego większego projektu powrotnego postanowiłem podjąć się wykopania i przygotowania pod publikację "zapomnianych" postów, które uchowały się w naszym serwerowym archiwum. Przepraszam, że opisuję te publikacje dopiero teraz, ale przez ostatni czas kiepsko było u mnie ze zdrowiem i znalezieniem czasu na napisanie wyjaśnienia. Dla osób zdziwionych ich stanem chciałbym zaznaczyć, że pod żadnym względem nie zastępują one naszych aktualnych projektów, przedstawiają tylko nowym czytelnikom nieznane dotychczas twory dawnych autorów tego bloga. Najłatwiej jest mi je porównać do nagrań znanych artystów, publikowanych po ich śmierci (mam tu na myśli np. Micheala Jacksona), które nigdy nie dorównają ich dziełom dokończonym za życia i nie zawsze są one w ostatecznej (lub chociaż zbliżonej) formie. Ja sam nie zamierzam ich dokańczać poza wprowadzaniem podstawowej korekty, gdyż według byłoby to podszywanie się pod ich twórców, nie zawsze z zamierzonym skutkiem (nawiązuję tu do sytuacji z dokończonym przez Sony albumem MJa z 2010 roku).

Z poważaniem,
emotikon123/@BenPL

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

To Perydot odpowiada za komentarze na blogu, więc nie radzę, by dochodziło w nich do kłótni.