19 stycznia 2019

Sobotnie tapety - vectory



#0 Postanowiłem odkurzyć trochę ten wątek :D







#4 "O niego ten bój" :x


#5 Mnie nadal interesuje czy zdolność Perydot pozwalała by jej unosić Bismut?
Czy na Bismut w ogóle oddziałuje magnes? :o


#6 Jeju zjadł bym tym razem donuta :x


#7 Ciekawy jestem, czy Perydot chciała by znowu używać wspomagaczy kończyn?


#8 W sumie lubię tą fuzje :D


#9 W tym duecie to jakoś wole Szafir :d






#12 Myślicie, że jeszcze zobaczymy Akwamaryn w serialu?
Czy tym razem też namiesza, czy będzie przepraszać Stevena jak dowie się, że on jest Pink??




#14 NIEEE MÓJ TABLEEET
- Uf na szczęście się nie potłukł...












#20 Ahhh Szafirrr :>


#21 Ciekawe czy u Frymanów frytki są równie dobre co w Maku :D


#22 Peri nie doceniała Perły...








#26 Jeju kocham Lapis, w ogóle to piszcie czy coś dla siebie znaleźliście :D


#27 Kto wie, może zobaczymy jeszcze Malachit, ciekawi mnie,
 czy jej forma była by taka sama jeżeli Lapis dobrowolnie połączyła się z Jasper?

























#39 Lubię Blue, serio, nie to co ta Yellow :D




#41 


#42 Czekam na moment wyleczenia wszystkich zakażonych Kryształów :x


4 komentarze:

  1. Chciałbym zobaczyć akwamaryn I topazy. Niech się kajają Różowemu Stevenowi!

    OdpowiedzUsuń
  2. I sugilit już leci na tapetke na laptopa :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta tapeta z Lapis i BD to tak niezbyt vector, bo widoczne są tam linie krawędzi :/
    A tak to bardzo ładne tapetki ^^

    OdpowiedzUsuń

To Perydot odpowiada za komentarze na blogu, więc nie radzę, by dochodziło w nich do kłótni.