18 stycznia 2019

Kolekcja Fanartów #74


#0 Kolekcje Fanartów na DBC pojawiły się tuż na samym początku istnienia bloga, blisko po ponad trzech latach udało nam się i oto jest osiemdziesiąta kolekcja!




#2 Właśnie mnie zaczęło zastanawiać,
czy rzeźby w świątyniach na ziemi kiedyś były tak samo żywe co te na HomeWordzie?










#7


#8 Ciekawi mnie, jak wyglądają Perydotyt z 1 Ery...


#9 Mam ochotę już na lato ;-;








#13 Dziwię się w sumie, że Pink nie oberwała za tą całą rebelie i to wszystko co się stało za upozorowanie jej rozbicia....












#19 Jeju melodia z tego ich balu tak mi się podoba <3








#23 w sumie to Stevena można porównać do Księżniczek Disneya haha


#24 Zaraz jeszcze nam się pojawi Nora - Niebieski Kwarc xd












#30 Kolekcja dobiegła końca, w komentarzach piszcie które arty się wam podobają!



5 komentarzy:

  1. Dałeś mi smaka na lody ;-;
    I też mi się melodia z balu podoba ;P
    Bardzo fajne dobrane arty ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ej serio gdyby było cieplej jadł bym pewnie już lody, ale że jest zimno to nie chce mi się :x

      Usuń
  2. SUper arty! Ale.. ship BD i Greg... jest okropny ;-; wiecie... no ten tego jak to by się miało.. nie ważne XD

    OdpowiedzUsuń

To Perydot odpowiada za komentarze na blogu, więc nie radzę, by dochodziło w nich do kłótni.