17 grudnia 2018

Poniedziałkowa Fuzja #4 Topazy i Akwamaryn


Kolejny poniedziałek, kolejna fuzja :P

Tworzenie tej fuzji było serio ciekawym doświadczeniem,
może miałem mniejszy pomysł na strój jej, ale co do samej formy myślę, że dobrze się wstrzeliłem.



Chciałbym żeby w głosowaniach brało więcej osób, bo 10 osób które serio interesuje ta seria to trochę słabo na ilość wyświetleń postów ;-; 

Jak dalej będzie taka frekwencja, to zacznę rozważać zamknięcie tej serii :( 

Przejdźmy teraz do naszej oczekiwanej fuzji :D

Rozważałem też dodać jej jeszcze jedną parę rąk, czy oczu, ale wydawała mi się wtedy za bardzo masywna... a tak to wyszła taka duża groźna uczennica haha

co do broni Akwamaryn jestem zwolennikiem że ta pałeczka to jest wspomagacz, narzędzie wyprodukowane dla kryształów, jak niektóra broń, wspomagacze kończyn Peri czy destabilizatory.

Piszcie jak waszym zdaniem powinno się nazywać połączenie tych klejnotów no i nie zapomnijcie oddać głosu na kolejną parę ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

To Perydot odpowiada za komentarze na blogu, więc nie radzę, by dochodziło w nich do kłótni.