14 grudnia 2018

Kolekcja Fanartów #70



#0 To lecimy z kolejną kolekcją :D


#1 Jeju staram się ograniczać dominację w kolekcjach artów z diamentami, ale jest to ciężkie ;-;


#2 W komentarzach piszcie które przypadły wam do gustu moje Starlight


#3 TAK BARDZO BYM CHCIAŁ POZNAĆ INNE LAPISY ;-;


#4 Na tym arcie brakuje mi tylko wodnej reki Lapis...


#5 Woooooo ale ktoś zaszalał 😍


#6 Żółtej też zrobili :O jesst to ssuper!




#8 I jak ja mam nie wstawiać tutaj artów z Diamentami jak są tak majestatycznie przedstawiane!?


#9 W sumie to lubię takie witrażowe arty.




#11 oooooooo


#12 Ciekawe jakie są Agaty innych diamentów...


#13 Macie ochotę zobaczyć jeszcze tą parę?


#14 Jezuuuu to jest takie cute, że aż się topię 💖💕�😍


#15 Powiedział bym, że taka Halloweenowa odsłona..


#16 Jakie eteryczne












#22 kocham tą ekspresję!


#23 A co wy na wojnę gangów?




#Bonus1 aaaalee się jaram 😍😍


#Bonus 2 Ciekawy kncept


2 komentarze:

  1. Jako że sama uwielbiam diamenty, to mi ta kolekcja wcale nie przeszkadza :) wręcz przeciwnie - muszę tutaj pochwalić za dobry gust i odnajdywanie bardzo ładnych obrazków do kolekcji :D

    OdpowiedzUsuń

To Perydot odpowiada za komentarze na blogu, więc nie radzę, by dochodziło w nich do kłótni.