24 grudnia 2018

Poniedziałkowa Fuzja #5 Perydot & Jasper


Kończy się poniedziałek, pojawia się poniedziałkowa fuzja!
W sumie to podoba mi się ten art, więc dałem go na ikonę :D


Przechodząc do fuzji, w ankiecie zagłosowało (prawdopodobnie)
12 osób z czego 9 osób wybrało parę Perydotu i Jaspisu wiec oto powstała i ona!

W komentarzach oceniajcie i piszcie jak wy byście dali jej na imię!


Chcę również ogłosić, że z powodu małego zainteresowania serią postanowiłem ją zakończyć 💔 niestety, sam osobiście chciał bym większe zainteresowanie tym co powstaje w tej malej szufladce, ale nie zamykam szuflady z przestrzenią twórczą!

Pomyślałem, że można by reaktywować wątek z waszymi pracami!
Konkretnie na początek myślałem o waszych OCkach!


Więc nie czekajcie i wysyłajcie swoje OC i Gemsony pod adres:
redakcjadbc@gmail.com 


Żeby zachować porządek proszę żeby mail był zatytułowany "OC - "twój pseudonim""
w treści załączcie oczywiście fotografie swojej pracy + informacje o niej zawarte w tym poście

Prace będą oceniane w dziesięciu kategoriach:
                                      1. Wygląd postaci                         2. Spójność z uniwersum SU
                                      3. Kolorystyka                              4. Posiadanie broni   
                                      5. Kreatywność przedstawienia    6. Opis                   
                                      7. Spójność opisu                          8. Historia klejnotu       
                                      9. Cała koncepcja                        10. EXTRA PUNKCIK 😋😘

Punkty w kategoriach będą przyznawane w systemie 0/1 co razem nam da ocenę 0/10
Uważam, że to dobre rozwiązanie, jeżeli macie pomysły,
albo zastrzeżenia to jestem otwarty na sugestie.

No to co, czekam na wasze prace! OC będą się pojawiać co poniedziałek, chyba że będzie ich więcej no to może częściej pojawi się post z nimi ;)

4 komentarze:

  1. Muszę się tym zająć
    Ostatnio wymyśliłam grupkę OC ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Akurat dostałem tableta i rysik :D Na pewno coś narysuję ~~

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo, kiedyś zrobiłam z nimi fanfuzję i nazwałam ją Jadeit. U mnie jednak miała ten wygląd podobny do centaura, co było dosyć częste, w przypadku fuzji z Jaspis.

    A co do OCków - już kiedyś tutaj wstawiłam swoją Bursztyn wraz z historią, więc może tym razem dam Piryt? Tym bardziej, że wspomniano o niej w serialu :)

    OdpowiedzUsuń

To Perydot odpowiada za komentarze na blogu, więc nie radzę, by dochodziło w nich do kłótni.