26 listopada 2018

Poniedziałkowa Fuzja #1 Peridot & Lapis Lazuli



To pierwszy post z tej serii,
serii gdzie wy będziecie wybierać parę klejnotów, a ja będę tworzył ich fuzję!

Pierwszą parę pozwoliłem sobir wybrać sam i jest nią Perydot i Lapis Lazuli. ❤
Wymyślcie jej jakieś imię!


ZAPRASZAM DO OCENY




Jak sama nazwa serii wskazuje, będzie ona ukazywać się co poniedziałek.
W linku poniżej organizuję ankietę na następną parę klejnotowej fuzji, zachęcam was do oddania głosu.

(Kliknij napis wyżej, to hiperłącze.)



2 komentarze:

  1. Ja myślę, że dobrą nazwą byłby Turkus. A praca sama w sobie jest bardzo dobra

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez myślałem o tym imieniu gdy dobierałem kolor tej fuzji 🌺

      Usuń

To Perydot odpowiada za komentarze na blogu, więc nie radzę, by dochodziło w nich do kłótni.