10 maja 2018

Wasze Fanarty #5 Prace!


Witam! Dzisiaj przedstawię Wam budowle narysowane przez fanów SU, zapraszam!



1. Statek Kolonizacyjny Od Peridox DeMayo:


Nazwa budowli: Statek Kolonizacyjny 

Funkcjia: Służy do kolonizowania planet tworząc na nich sieć przedszkol należących do danego Diamentu. 
Statek londując na lądzie zakotwicza się ukrytym wiertłem którym wpuszcza do środka planety drony przygotowujące teren do zasiedlania, po tym z boków statku są wystrzeliwane duże ilości Inklejnotorów nowej generacji które zasiewają pod powierzchnią ziemi zarodki klejnotów.

Właściciel: Żółty Diament

Okej a więc rysunek jest bardzo ładny. Ciekawy jest pomysł na tworzenie klejnotów dzięki tej maszynie. Design na pewno wyróżnia ją z innych wierteł w przedszkolu. Najbardziej skierowały moją uwagę okienka pokazujące małe elementy zbliżone w nich, które naprawdę super wyglądają. Napis w języku "Homeworld'u" jest bardzo ładnie narysowany. Sam design "kwadracików" po bokach i pokazania klejnotu YD chyba mi się tu najbardziej podoba xD Bardzo ciekawym dodatkiem, jest też dodanie wysokości rzekomej maszyny. Jest ona naprawdę gigantyczna i mogłaby wystąpić w SU. Pracę oceniam na 10/10 i oczekuję od ciebie Peridox więcej takich ciekawych prac, aczkolwiek poprzednie też były bardzo dobre.


2. Sanktuarium Od Janfona

Przedstawiam Sanktuarium, świątynię dedykowaną specjalnie Wielkiej Diamentowej Radzie w tym poległej Różowej Diament. Wewnątrz tej budowli znajduje się fresk wysoki aż po sam szczyt strzelistego dachu, do którego w wolnym czasie modlą się klejnoty. Została ona zafundowana przez dwa klejnoty, Bursztyna oraz Kyanit. Głównym zamysłem za świątynią było stworzenie azylu dla klejnotów uznanych przez społeczeństwo za wyrzutki, miejsca gdzie mogły czuć się bezpieczne od opresji jaką musiały znosić na co dzień przez ich niedoskonałości. Cały element religijnej wiary w Diamenty, pisanie psalmów i pieśni o nich był tylko przykrywką, żeby Wielka Rada nie ściągnęła ich pomysłu na dno.

Od dnia powstania tego miejsca, przetrwał do dzisiaj tylko Bursztyn. Kyanit wyruszyła na podróż do Ziemi, z której nigdy nie powróciła. Zakochany w niej po uszy Bursztyn trudno zniósł jej zniknięcie. Ta sztuczna wiara, która miała być tylko pozorem ich prawdziwego celu, zaczęła coraz bardziej wchodzić mu do głowy, aż ostatecznie zaczął wierzyć we własne kłamstwo.

Wygląd tego budynku zainspirowały style nowoczesnych kościołów i geometryczny wygląd budynków Homeworld widzianych w serialu.

Jestem w totalnym szoku! Praca jest cudowna! Pomysł na sanktuarium jest bardzo ciekawy. Diamenty są naprawdę ważnymi klejnotami na Homeworld, i rzeczywiście, takie miejsce mogłoby się pojawić w serialu. Historia opisana przez ciebie jest bardzo ciekawa i miło mi się ją czytało. Design jest bardzo dobry, jak i logo nad którym musiałeś się starać. Wprowadzenie tej "religii" w Homeworld byłoby czymś sensownym. Rebecca raczej nie dodałaby do SU jakiś religijnych nawiązań ani wierzenie w diamenty, ale jeśli serial leciałby na przykład na "Adult Swim", to taki wątek by mógł wystąpić, i moim zdaniem kreskówka stałaby się tak jakby "mroczniejsza". Tak w ogóle, ND bardzo przypomina mi Maryje (XD). Pracę oceniam zdecydowanie na 10/10 napisane wielkimi, gigantycznymi liczbami.




To już koniec dzisiejszych prac. Niedługo na DBC pojawi się następny, 6 temat do fanartów.

6 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Tak mi tą pracę podesłano.

      Usuń
    2. Moja praca jest serio tutaj zamieszona do góry nogami :D
      Weź to przekręć, tak jak powinno być, bo aż oczopląsu dostaje 😅😅😅


      Btw, nazwe dałem po polsku w dobrej orientacji wiec mozesz się zasugerować 🙈🙈🙈

      Usuń
    3. No, ja bym to poprawił ._.

      Usuń
  2. Tworzenie jakiejkolwiek architektury Homeworldu zawsze jest dla mnie wyzwaniem, więc serio podoba mi się jak wyszedł ci ten statek kolonizacyjny (obróciłem sobie zdjęcie w painicie tak wgl.) Pomysłowy, dobrze mimikujący styl serialu, no i praktyczny względem tego, co robi! Rzeczywiście dobry pomysł zmechanizować ten proces kolonizacji, ja to bym obmyślał działalność lapis lazuli, heliotropów itp.

    Co do mnie - dziękuję za tak wysoką ocenę! Specjalnie wykorzystuję te puste luki w naszej wiedzy o Homeworld do tworzenia czegoś unikatowego, jak np. tę świątynię, telewizję i kanały rozrywkowe Turmalina Rozrywkowycza, sieci sklepów KYOSK i OESTO, nie mówiąc o tym jak powstało Homeworld i jak działają klejnoty! Dużo jest z tym zabawy i miło mi, że podoba ci się tego fragment!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A Dziekuje, w sumie to pomyślałem, że Diamenty jakoś muszą kolonizować te planety i dostarczać tam Inklejnotory, bo przecież nie przyprowadzają ich na plecach do przedszkola

      Usuń

To Perydot odpowiada za komentarze na blogu, więc nie radzę, by dochodziło w nich do kłótni.