14 lutego 2018

StevenowyMix #12


Dzisiaj będzie Rołs Quarts.
Witam i z miejca przepraszam, że przez dłuższy czas nie widzieliście moich postów, lecz skończyły mi się ferie i zdążyli nam już zadać 823796 kartkówek i 298346 sprawdzianów na ten miesiąc.
Ale będę się dalej starać, aby moje posty ukazywały się częściej!
Pozdrawiam tych co mają teraz ferie, obyście dobrze wypoczęli!













W sumie to od kiedy wyszło na jaw, jakiego wzrostu jest PD to możliwość rozbicia jej przez Rose jest bardzo prawdopodobna.


NIE MA TO JAK ŁAPAĆ ZA OSTRZE ROSE.
JESTEŚ BEZNADZIEJNA ROSE.


Moim zdaniem, tarcza Rose powinna być większa.






Tł. Będziemy bronić twej planety.



Klejnoty nie muszą spać, więc bezsensu.



Jak słodko i uroczo.



Świetny styl,
Ś W I E T N Y .






Uwielbiam arty tego typu, takie lekkie i miłe dla oka.



Ou, jak wYMoŻECIE TAK RANIĆ MOJĄ PEREŁKE!







Bamc i jest w ciąży.



Bamc i już jej nie ma.


Jak wyglądał poród Stevena?
W sensie...
Jak?





Tł. Nie rozumiesz? 
Przez cały czas jesteśmy razem.
Ou, mocne.

Steven w różowych włosach taaki przystojny!



Przez pierwsze kilka sekund myślałem, że to jest Rose w przebraniu.
Ale jednak nie.


Jak zwykle rozpoczynamy speedpaintami.







Ej, w ogóle to chyba sobie obejrzę Mulan.



Krótka animacja, btw kiedyś widziałam taki komiks.







Jak zwykle Hamilton.
Jakżeby inaczej


Krótka animacja, ale bardzo ładna.



Ostatnio polubiłem remixy.



Cover prześlicznej urody.



W tekście tutaj nie pasuje mi słowo "Steven"
jakoś się nie zgrywa.






Ciekawostka:
W odcinku "Monster Buddies" Granat powiedziała Stevenowi, że próbowała już wyleczyć zakażone klejnoty, ale nigdy w pełni się jej to nie udało.
Znalezione obrazy dla zapytania Steven universe rose quartz statue
Tak btw jeżeli z tej fontanny lecą łzy Rose,
...cz-czy to znaczy, że ona musiała tą fontannę sama napełnić?


Mam ogromne wrażenie, że nie jestem najlepszy w ciekawostkach.
Pytanie od was:
Czego najbardziej się boicie, jeżeli chodzi o Stevena?
Np. Ja się boję, że ze Stevenem może się kiedyś stać to co teraz z Atomówkami lub Teen Titans.

Pozdrawia: ZabójczyMakaron
P.S cntptle

5 komentarzy:

  1. 19 - brzmi jak fuzja O_O
    Ah, animatic z pregnant, to się Sangled udało ;D ("pregante!")
    I w sumie ja się boję, że serial się skończy, a tyyyyyle pytań pozostanie bez odpowiedzi ;-;

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie boje się że serial sie skończy bo wszystko co dobre kiedyś sie kończy(ale fandom zostaje).Ja boje sie tego że nie zostaną wyjaśnione wszystkie sekrety tej kreskòwki

    OdpowiedzUsuń
  3. Boje sie ze Save the Light nie wyjdzie na PC

    OdpowiedzUsuń
  4. Rose to moja ulubiona postać w całym uniwersum SU, po prostu jest taka... tajemniczo interesująca ? Nwm... Przy okazji kolejny animatik z Hamiltona, radujmy się. W Stevenie najbardziej się boję, że zrobią klejnot, który będzie tym samym typem klejnotu jak moja OC ( Wiem, to było bardzo niezrozumiałe )..., ej no tak to już się stało. Aktualnie,boje się, że zamiast odcinków z fabułą pojawią się takie wypełniacze, które będą boleśnie przedłużać fabułę.

    OdpowiedzUsuń

To Perydot odpowiada za komentarze na blogu, więc nie radzę, by dochodziło w nich do kłótni.