18 lutego 2018

StevenowyMix #13

Tł. "Trzymaj się, Słonko!"

Witam!
Przeczuwam, że wiecie kto dzisiaj?






Ale potwórh.



Troche mniejszy potwórh.



Niech ona wróci pls.



Aż nabrałem ochoty na chipsy.



Czemu tak świetne postacie jak te, tak szybko odchodzą?







I koniec, nie ma chiiipsów.



Czy któryś z tutejszych artystów też wykonuje takie wyzwania jak np.: Inktober?
Ja tak.


To wygląda jakby pływała w jakimś dżemie.
Kocham dżem.


Czy możemy poświęcić chwilę na rozmyślaniu nad tym, jak ona jest urocza?



Przecudownej urody kamyk.











Jaki świetny styl.
Steven animowany w ten sposób byłby jeszcze lepszy.


Bo nie obraźcie się, ale ten obecny mi się strasznie nie podoba.



Ale animacja jest jak najbardziej na plus.







Oooo... ale smutna kluska, niech ktoś ją przytuli.















onie.



NJIE!



N I E !



Ciekawe czy przed zakończeniem serii, wszystkie zakażone klejnoty zostaną wyleczone czy nie.



Mimo wszystko jestem pewny, że na ostatnim odcinku będę płakać.
Bardzo.




Z filmami zawsze mam ten problem, że jest ich czasem za mało.















Ten remix uznałam za bardzo... ciekawy?
Chodzi mi o to, że został zrobiony w ciekawy sposób.


Ciekawostka:
Rebecca Sugar tworzyła też komiksy, jeden z nich to "Pug Davis", który opowiada historię astronauty walczącego z kosmitami w kosmosie.



Dziękuję wszystkim za uwagę!
Pytanie do was:

Za którą postacią z SU najbardziej tęsknicie i chcielibyście jej powrotu?

Pozdrawia: ZabójczyMakaron
P.S Niby kreskówka o Stevenie, a najmniej fanartów z nim mi się pokazuje.

4 komentarze:

  1. Chyba u mnie to oczywiste, że tęsknię za Sugilit!
    I Centi jest taka urocza ;w;

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem czemy ale Tesknie za klejnotami z ludzkiego zoo (zwłaszcza za karneol i skinny jaspis zaczełam je schipować :*)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja robiłam inktober w tamtym roku, ale niestety nie skończyłam :c. W tym roku postaram się zrobić do końca.

    OdpowiedzUsuń

To Perydot odpowiada za komentarze na blogu, więc nie radzę, by dochodziło w nich do kłótni.