6 lutego 2018

StevenowyMix #10

M
.:0:.

Witam!
Mam nadzieję, że wam się spodoba! 
Pamiętacie jak pytałam się was o wasze ulubione kreskówki oprócz su? - No właśnie...




NIE MAM POJĘCIA JAKI PODKŁAD MUZYCZNY, WIĘC NIECH BĘDZIE I TAKI



LoboTaker z Gdańska wspomniała, że lubi Over the Garden Wall.


.:1:.
HA! Też to kocham, a ten kto nie widział - szczerze polecam obejrzeć.




.:2:.
Cała seria ma 10 odcinków, a twórcą jest Patrick McHale.




.:3:.
Całość jest utrzymana w tajemniczym, Haloween'owym klimacie.




.:4:.
Muzyka także jest świetna i trzyma poziom.
Ale o czym to w ogóle jest, zapytacie?



.:5:.
No więc, większość akcji dzieje się w lesie i opowiada o braciach Wircie i Gregu,
próbujących się z niego wydostać.



.:6:.
Spotykają po drodze masę świetnie skonstruowanych postaci.



.:7:.
Tł. Nie możesz kupić szczęścia, ale możesz kupić herbatę.
Zakładam, że ten napis ma jakieś znaczenie w serialu, ale nie oglądałam Avatara, więc nie wiem.



.:8:.
Peridox DeMayo i LoboTaker pisali, że lubią Avatara.




.:9:.
Nie oglądałam, więc raczej nic ciekawego nie powiem.
Wikipedio! przybądź do mnie!



.:10:.
Awatar legenda Aanga ma łącznie 61 odcinków,
a twórcy to Bryan Konietzko i Michael Dante DiMartino.



.:11:.





.:12:.
Awatar Legenda Korry liczy za to 52 odcinki i jest sequelem Legendy Aanga.




.:13:.
Nie mam pojęcia co to za postać ale ma świetny design.




.:14:.
A ją skądś kojarze.




.:15:.
Wydaje mi się, że mój brat kiedyś to oglądał.




.:16:.
Z niepotwierdzonych źródeł (czyt. grafika google) wynika, że ta postać to Korra.




.:17:.
Peridox wspominał/ła, także o Star Butterfly.




.:18:.
Razem z SU, Star Butterfly to najlepsze kreskówki jakie kiedykolwiek widziałam.
Nie zapominajmy o Over the Garden Wall.



.:19:.
Kreskówka ta ma łącznie 49 odcinków i jest nadal kontynuowana.
Twórcą jest Daron Nefcy.



.:20:.
Kreskówka opowiada o tytułowej Star, jest ona nastoletnią księżniczką, która z powodu swojego zachowania przeprowadza się na Ziemię i zamieszkuje tam z Marco'iem.



.:21:.
Niestety z powodu swojej beztroski i infantylności powoli, ale konsekwentnie niszczy dobytek swojej rodziny.
Kreskówka jest wspaniała i z pewnością warta uwagi.

.:22:.
O cukierkowym, kucykowym świecie pisali, że oglądają Jafon Pierwszy oraz Peridox.




.:23:.
OO! Ją to znam. To jest Celestia co nie?




.:24:.
My Little Pony liczy sobie już 143 wyemitowanych odcinków.
Twórcami są Lauren Faust i Hasbro Studios.



.:25:.
Kreskówka opowiada o grupce kucyków spędzających razem czas.




.:26:.
Szczerze mówiąc, to znalazłem dużo ładnych artów.




.:27:.
Ten jest moim ulubionym.




.:28:.
JAK JA TO KOCHAŁAM.
Yh, te łamiszczęki wyglądały tak smakowicie.



.:29:.
Ed Edd i Eddy opowiada o trzech przyjaciołach, których głównym zajęciem jest (nie) jedzenie łamiszczęk i szlajanie się po ich miasteczku.
Czyli jakiejś wyjątkowej fabuły tu nie ma, ale seria jest zabawna.


.:30:.
Twórcą jest Danny Antonucci.
Kreskówka składa się z 6 sezonów.



.:31:.
Na koniec trochę artów z Hamiltona dla Depresyjnie Optymistycznej.




.:32:.
Angelicaaaaaaa...



.:33:.
...Elizaaaaa...




.:34:.
...and Peggy!



.:35:.
Hamilton opowiada historię, cóż, Ameryki konkretnie czasy, kiedy Ameryka była okupowana przez Wielką Brytanię.
Twórcą jest Lin Manuel Miranda.


.:36:.
A tak btw. to wiedzieliście, że Daved Diggs, który zagrał w Hamiltonie Lafayette'a i Thomasa Jeffersona, zagrał również w filmie Cudowny Chłopiec?



.:37:.
Ostatni dzisiaj art!



No więc, chciałabym wiedzieć czy taki special spodobał wam się.
Pytanie do was:

Czy posiadacie ig lub stonę na fb, gdzie można zobaczyć waszą twórczość?
(Jeżeli tak to podajcie nazwę, chętnie pooglądam.)

Pozdrawia: ZabójczyMakaron
P.S Cosplay'e czy Background - co wybrać?!

5 komentarzy:

  1. Woahhh Star Butterfly i Ed, Edd 'n Eddy :0
    Also, przypomniałaś mi o Over the Garden Wall, szkoda, że ta seria się już skończyła!!
    Btw podziwiam, że utrzymujesz bloga przy życiu i dodajesz tyle contentu :V

    Co do pytania, nie mam ig (pierwsze słyszę taką nazwę) ani FB. Mam tylko dA i tumblra.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strzelam, że ig znaczy instagram, ale też po chwili namysłu się domyśliłam :V

      Usuń
  2. Zostajesz moim ulubionym redaktorem <333
    Avatar, Over The Garden Wall, Edki <33 Takie cudowne animacje.
    I co do strony z artami, to tak jak Twi, mam tylko deviantarta (tumblr'a też, ale rzadko co ze swojej twórczości tam wstawiam): lobotaker.deviantart.com

    I dawaj cosplaye, dawaj! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Aaaa!
    Świetny specjał! W każdej ilustracji mogłam ujrzeć znajome oraz lubiane/kochane/uwielbiane przeze mnie postaci, aż ciepło mi na serduszku na myśl o tych kreskówkach. (;

    Plus, masz plusik za Hamiltona <3 Kocham piosenki z tego musicalu <3
    A co do stronek, mam głównie deviantarta, którego oficjalnie spowija spory kurz oraz pajęczyny, ale mam także Instagram od kilku dni, choć za wiele tam nie mam (trzy krótkie animacje oraz dwa rysunki) dla ciekawskich mogę podać.

    Deviantart: https://karolarose.deviantart.com/gallery/

    Instagram: Karolina_Rosalina

    OdpowiedzUsuń
  4. AAaa Hamilsquad taki uroczy ! Bdw Dzięki za zauważenie Senpai ! Zamierzałam ostatnio wybrać się na " Cudownego Chłopca ",ale najpierw przeczytam książkę. Dżeferson i Król Dżordż to najlepsze charaktery. Ostatnio wgl oglądała całkiem fajny dokument o Hamiltonie.....zaraz, przecież to jest blog o SU..

    OdpowiedzUsuń

To Perydot odpowiada za komentarze na blogu, więc nie radzę, by dochodziło w nich do kłótni.