13 lutego 2018

Roztrzaskanie PD, czyli moja następna zlepka teorii

        No cześć, tu Nanako! Dzisiaj przedstawiam Wam moją teorię, która jest zarazem "zlepkiem" różnych  teorii, zapraszam!


A więc, jaka jest moja teoria roztrzaskania PD? Zacznijmy od tego, że w mojej teorii nie było jednej PD, a dwie. Dziwne co? A jednak to ma jakiś sens.
Moim zdaniem stworzono dwie PD - jedną malutką, słodziutką, myślącą tylko o planecie, w której się zakochała, czyli Ziemi oraz drugą o normalnym wzroście, poważną jak inne diamenty. Pamiętacie, jak w odcinku Jungle Moon różowa prosiła YD o przejęcie ziemi? Możliwe jest, że YD po prostu dała planetę bardziej poważnej diament, różowej numer 2 (normalna to będzie różowa 1, żeby było mi je lepiej odróżniać). PD 1 była strasznie zazdrosna o PD 2, więc postanowiła stworzyć plan roztrzaskania jej (pragnę też dodać, że PD 1 nie roztrzaskano z powodu tego, że prawdopodobnie pokochała ją BD i chciała ją zostawić).
PD 1 zmieniła się w Rose Kwarc i roztrzaskała swoją siostrę. Moim zdaniem, byłby to ciekawy i dobry wątek w serialu. Na muralu widniała PD z całym klejnotem (możliwe, że diamenty obojgu diamentom dały jeden mural). Ciekawym wątkiem też było by to, że na przykład Steven odnalazł by gdzieś na ziemi PD 1, a ona chciała by pomóc w ratowaniu ziemi (PD 1 jako CG? Moim zdaniem świetny pomysł i zwrot akcji). Widziałem też teorię, że PD jest w zlepku i dołączyłem moją teorię do tej drugiej. Wychodzi na to, że PD 1 lub ktoś inny mógł ukryć roztrzaskany klejnot PD 2 w zlepku.

Na zakończenie pragnę dodać, że niedługo zrobię nową serię na blogu "Fanowskie Epizody", gdzie będziecie mogli pisać mi na email swoje fanowskie pomysły na odcinki, a ja będę je wstawiał na bloga.

2 komentarze:

  1. Pierwsze moje skojarzenie to Gravity Falls - niespodziewany brat bliźniak. W sumie motyw zaginionego, nieznanego czy też złego bliźniaka jest dosyć popularny. Nie zmienia to faktu, że dobrze wykorzystany mógłby być naprawdę dobrym zwrotem akcji. Jeśli byłyby dwie PD to zakładam, że pierwsza stworzona była "niewypałem", stąd też stworzono drugą. Najbardziej chyba nie pasowałaby mi zamiana w Rose. Chyba po prostu nie lubię jak jest mieszana w bycie PD :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za komentarz! A tak do niego nawiązując, też mi się za bardzo nie podoba ukazywanie Rose za PD, bo jest to już w fanowskich animacjach. Jestem pewien, że Rebecca wytłumaczy wszystko w swój, nikogo nie spodziewany sposób!

      Usuń

To Perydot odpowiada za komentarze na blogu, więc nie radzę, by dochodziło w nich do kłótni.