13 lutego 2018

Ankieta: Który z Diamentów chcesz bardziej poznać? - Wyniki


Diamenty. Podobno to najlepsi przyjaciele kobiet... i inwestorów. Który z nich chcecie bardziej poznać?
Zwyciężyła WD (58%). Chyba to dzięki tak małej ilości informacji, jakie o niej posiadamy. Większość to domysły, przypuszczenia i nasze wyobrażenia. Ba! nawet nie wiadomo czy istnieje. Jakby nie było, żadna z Diamentów wprost nie wspomniała o niej. Ja mam nadzieję, że istnieję i jest najpotężniejsza, a jej design, głos i charakter powali mnie na kolana.
PD zdobyła 42% głosów. Jej historia również jest ciekawa (mam taką nadzieję), a jej niespodziewane pojawienie w ostatnim odcinku wzbudziło nie lada zainteresowanie. Również fakt braku całkowitej pewności, że przedstawienie w Jungle Moon oddawało prawdę. Mimo wszystko PD interesuje mnie pod względem historii, natomiast WD w całej swej osobie jest dla mnie intrygującą postacią.

Kolejne pytanie brzmi: Który z głównych bohaterów jest najbardziej drażniący?
Chodzi mi o charakter postaci oraz o jej decyzję. Wygląd, głos itp. odstawiamy na bok, skupmy się na działaniach tej osoby. Zdecydowałam się ograniczyć to czterech postaci - Stevena, Granat, Ametyst i Perły. Głosujcie!

2 komentarze:

  1. *WD wygrywa sondę* TAAAAAAAAKKKKKK!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Yay, mój ulubiony Diament , którego w sumie nikt nie zna zwyciężył !

    OdpowiedzUsuń

To Perydot odpowiada za komentarze na blogu, więc nie radzę, by dochodziło w nich do kłótni.