30 stycznia 2018

Wasze fanarty #1 Pozostałe prace!

         Witam! Dzisiaj przedstawiam wam jeszcze jedną, bardzo ciekawą i moją ulubioną pracę o    diamentach! Mam nadzieję, że praca Wam się bardzo spodoba, a nawet zachęci do rysowania!



                                                           

                                                           KOCHAM BIAŁA DIAMENT :3
OTO BIAŁA DIAMENT OD:Lobotaker'a z Gdańska, zapraszam! Na  początek, krótki opis:

"Pierwszy rysunek przedstawia moją wersję Białej Diament wraz z proporcją i po części relacją z Różowym Diamentem. Drugi natomiast przedstawia komiks na temat Zakażenia - tak nawiązując do Gry o Tron :P Po części też tak przedstawiłam relację, tym razem, między WD a Żółtym Diamentem."

Bardzo w rysunkach podoba mi się powaga połączona z humorem. BD jest najbardziej tajemniczą postacią, ale to już wszyscy wiecie. Kocham ją za to, że prawdopodobnie, będzie ona najsilniejszym diamentem, jak i najważniejszym. Nawet mam już swoje wyobrażenie jej wyglądu (rysunek wstawię kiedy indziej). Pierwszy rysunek przedstawia BD pokazaną w całej postaci, jak i użerającą się z RD (rysunek przesłodki ;3). Biała diament ma na sobie swój strój, jak i moją ulubioną formę BD, czyli pelerynę. W rękach trzyma ona prawdopodobnie Orb'a (kulę), z Księżycowej Bazy. BD jest tutaj gigantycznym diamentem, co mi się bardzo podoba. Moim zdaniem, powinna być ona właśnie gigantyczna i pełna siły. Myślę, że Rebecca stworzy ją jakoś bardziej odróżniającą się od innych diamentów. BD kojarzy mi się z czymś nowoczesnym. Myślę, że to właśnie ona stworzyła inne diamenty, jak i Homeworld. Różowa diament też jest narysowana bardzo ładnie i jak już mówiłem bardzoo słodko ;3 
   Na drugim rysunku widzimy bardziej poważną BD z ŻD. ŻD widoczna na rysunku boi się swojego "Szefa", więc ma bardzo śmieszną twarz. BD jest na pewno bardziej poważna niż jej rówieśniczka. Myślę, że mocą BD jest zakażenie. To właśnie ona stworzyła zakażanie klejnotów, jak i wiele innych rzeczy. Jest ona najważniejszym klejnotem w dziejach galaktyki, przynajmniej ja ją sobie taką wyobrażam (pewnie większość fandomu też). 
     Pracę oceniam na 10/10! Bardzo podoba mi się tutaj BD. Jest trochę podobna do ŻD, ale to nic. Czekam też na pracę z pokojami klejnotów. Pamiętajcie, nadsyłanie prac do 10 lutego! To na dzisiaj tyle, dzięki za przeczytanie posta!

7 komentarzy:

  1. Dzięki wielkie za ocenę i wstawienie moich prac :D Miło mi, że tobie się spodobało :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny obrazek. Aczkolwiek mam pewne zastrzeżenia apropo recenzji.
    Przez dobre 2 minuty zastanawiałem się dlaczego piszesz o Blue Diamond (BD) kiedy obrazek powyżej przedstawia White Diamond (WD). Zmęczony myśleniem postanowiłem pokrzepić się cebulą. Dopiero wtedy zrozumiałem o co ci chodziło.
    Wiem że np. WD nie jest nazwą własną lecz umownym skrótem więc można ją teoretycznie tłumaczyć. Jednak oryginalnie jest to angielski skrót więc jak dla mnie tak powinno się go pisać.
    Choć muszę przyznać że "ŻD" nawet bardziej pasuje do żółtej. "Żyrafa Diament" od razu wiadomo o kogo chodzi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiedziałem czy wybrać angielskie skróty, czy polskie. Następnym razem, będę korzystał wyłącznie z angielskich.

      Usuń

To Perydot odpowiada za komentarze na blogu, więc nie radzę, by dochodziło w nich do kłótni.