31 stycznia 2018

StevenowyMix #7

This took me all afternoon but it’s done (I know this most likely has been done before but idc)
.:0:.
Witam w następnym Mix'ie!




Stevonnie Theme




.:1:.
Wygladają tutaj bardzo uroczo.
Zwłaszcza Steven.




.:2:.
Mimo tego, że nie lubię tej postaci, aż tak jak np. Jasper, albo Perły to jej muzyka przewodnia strasznie do mnie trafia.



.:3:.
Nie wiem jakie dać podpisy pod artami.




.:4:.





.:5:.
wow Lewek się zarumienił.




.:6:.





.:7:.
Dopiero po jakimś czasie ogarnęłam, że z tyłu leży Lewek.




.:8:.
wow.




.:9:.
Brakuje mi tutaj takiego dużego słońca w tle.




.:10:.





.:11:.





.:12:.





.:13:.
Nie za bardzo ogarniam jaką techniką to zostało wykonane, ale wygląda mi na farby.




.:14:.





.:15:.





.:16:.
Stevonnie wygląda świetnie w krótkich włosach.




.:17:.
Ogólnie lubię krótkie włosy.




STEVONNIE W AKCJI FUDUDUDUDDUU.


JUNGLE MOON




Stevonnie wygląda tak męsko w zaroście.



Bardzo męsko...

















ehuehuehuehue, śmieszne







Jak nazywają się te urządzonka?



Ciekawostka:
Pierwszy strój Stevonnie, który miała ona nosić, był bardzo podobny do tego jaki miała Granat, po pierwszym połączeniu.
Podobny obraz



Dziękuję za uwagę!
Pytanie do was:

Jakie, według was, imię pasowałoby do tej postaci, zamiast Stevonnie?


Pozdrawia: ZabójczyMakaron
P.S. wdwdwd

3 komentarze:

  1. Ładne obrazki, filmiki oraz ciekawa ciekawostka aczkolwiek nieco dziwne pytanie.
    Stevonnie to całkiem dobra nazwa. A może to kwestia przyzwyczajenia.
    Tak apropo nazw ostatnio zdałem sobie sprawę z śmiesznego faktu. Na dobra sprawę kreskówka powinna nazywać się Steven DeMayo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Steven DeMajonez - mmmmm... oglądałbym

      Usuń
    2. Dlatego ja mam ’Peridox DeMayo’ żeby inni nie zapominali o tym fakcie iż Greg zmienił sobie nazwisko... Btw większość imion bohaterów pochodzi od jedzenia, czyżby Rebeca była głodna? Albo gotuje jakąś bąbową potrwakę ✌🏼

      Usuń

To Perydot odpowiada za komentarze na blogu, więc nie radzę, by dochodziło w nich do kłótni.