18 stycznia 2018

StevenowyMix #3

Dzisiaj Perełka
Według mnie Perła to jak narazie najsmutniejsza postać w całym serialu.
Postanowiłam też tłumaczyć angielskie napisy, ze względu na osoby, które niezbyt go rozumieją.
Miłego przeglądania...





Nie możemy zapomnieć o tych dwóch, bo będzie im smutno...
...mi w sumie też.


Perła musiała należeć do WD nie ma innej opcji.
nie no jest, ale do PD na pewno nie należała!




Tł. "Jesteś wystarczająca."
My wszyscy jesteśmy.



Tł. "Nie należę do nikogo!"
Taka mała kluska, awww...


Jestem pod wrażeniem.







Perła po wojnie, spokojnie wiążąca baletki.



Spokojna zwłaszcza z Rose.







Zastanawiam się jak Perła zareagowała na wiadomość o ciąży Rose.
Było to coś w tym stylu ^


Czy może nawet nie wiedziała co to jest?




No... ale się dowiedziała.



NO NIECH KTOŚ PRZYTULI TĄ MAŁĄ KLUSKE.
On to powiedział, on to powiedział!



Ale Perła jest silna.







Prawda?



Jasne, że tak!



Wszyscy się pewnie zastanawiamy co się stanie kiedy Steven umrze.
A może nie umrze? Czy wróci wtedy Rose?
Chciałabym się tego dowiedzieć przed zakończeniem serialu.
Tak znowu Hamilton, no co ja poradze!


Po tych wszystkich latach nie sądziłam, że mogę cię stracić...



To koniec, czyż nie tak?




.:22:.





.:23:.
MIIIIIŁOOOŚĆ ROOOŚNIEEE WOOOKÓÓÓŁ NAAAAS




.:24:.
♥  ♥  




.:25:.
Czy ty na pewno jesteś szczęśliwa?




.:26:.
TO JEST JUŻ ŚMIESZNE PO PROSTU!
Niby wiemy o Perle dużo, ale to nadal za mało.
Za każdym razem, od początku serialu, kiedy Perła ma wyjawić nam swoją przeszłość, nie jest w stanie nic powiedzieć.
Czy to oznacza, że robiła aż tak złe rzeczy?
Może się wstydzi tego co kiedyś robiła i kim była?

DAJ NAM WIĘCEJ ODPOWIEDZI REBECCA!
CHCEMY ODPOWIEDZI!





It's over, isn't it + flashback'i z serialu.
Aż mnie ciarki przeszły ;-;



Piosenka "I'm just a Pearl" stworzona przez jedną z fanek.


Tak, wiem, znowu Hamilton.
Postaram się dawać crossovery z innych fandomów.
Obiecuję.


Musical: Heathers
Postacie: raczej sami wiecie



UWAGA! w powyższym filmie występują elementy gore (oraz trochę straszne fragmenty).
Jeżeli jest tu ktoś o słabszych nerwach lub ktoś młodszy lepiej odpuścić sobie oglądanie.



Kolejny speedpaint.




Te japońce to wszystko potrafią.
aaaaaaaaa jakie to jest piekne trzymajcie mnie!! :O




Ciekawostka:
Perła w odcinku pilotażowym wyglądała całkiem inaczej niż teraz.
Tylko na nią spójrzcie i powiedzcie mi, że to ta sama postać!

Znalezione obrazy dla zapytania steven universe pilot pearl




To już koniec naszego StevenovegoMixu!
Jak zawsze pytanie do was:

Co najbardziej lubicie w SU?




Pozdrawia: ZabójczyMakaron
P.S. Lapis i Jaspis tworzyły baardzo toksyczny związek.

9 komentarzy:

  1. W SU najbardziej lubię fabułę i ogólnie świat przedstawiony.
    Apropo fabuły, szczerze wątpię aby nasza perła była perłą WD. Po pierwsze musiała by cały czas przy niej stać więc nie miała by prawa poznać Rose; prostego żołnierza w dodatku pod rozkazami innego diamentu. Drugim problemem jest to iż gdyby nawet się poznały to jak musiała by wyglądać "ucieczka" od WD. Nie sądzę aby ktokolwiek posiadający coś w rodzaju służby (bo z tego co wiemy taką właśnie rolę pełnią perły)
    nie pozwolił by jej od tak sobie wyjść przez drzwi. Należy także pamiętać iż klejnoty nie śpią więc perła nie mogła by się po prostu wymknąć.
    Tak swoją drogą czy Perła na prawdę nie rozumie że "związek"(właściwie nie wiemy jak wygląda ta relacja ale każdy domyśla się o co chodzi) w który pakuje się z tom różowowłosą dziewczyną to pułapka. Pożyją razem jakieś 50 lat a następnie perła znowu zostanie sama.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak samo jest ze Stevenem i Connie, w końcu connie bedzie musiała umrzeć.
      a co do Perły to myślę ze przydałby jej się ktoś nowy.

      Usuń
    2. Właściwie nie do końca. Jeżeli Stiven przywrócił do życia Larsa to wątpię aby nie wyświadczył tej przysługi i Connie. Poza tym jest jeszcze jedna ciekawa opcja. Jeżeli Stiven i Connie skończą jak Szafir i Rubin to czy taka fuzja kiedyś umrze czy też nie. Jak dla mnie nie bo jest w 25% klejnotem.

      Usuń
    3. równie dobrze preła mogła być porwana i przetrzyywana przez rebeliantów, a z czasem zmieniła swoje poglądy,, albo jest off colors czyli była przeznaczona dla WD, ale jej pogląd świata był taki jakiego nikt nie pożądał i stała się zbędna dla Najwyższego Diementu...

      Usuń
    4. Teoria z porwaniem jest całkiem ciekawa aczkolwiek fakt iż Perła miała inne poglądy niż te WD jak dla mnie odpada. Wiemy że wszystko co perła robiła, robiła dla Rose. Nie koniecznie dla ludzi. Do tego w rozmowie z Granat(s2doc15)mówi:"jestem tylko perłą". Oznacza to że zaakceptowała swoje stanowisko i rolę jaką miała pełnić. Dodatkowo jeżeli obraziła by czymś WD to raczej została by rozbita. Co prawda nie znamy charakteru WD ale jej wizerunek jest bardziej podobny do YD niż BD. Kto wie czy zachowanie też nie jest podobne.

      Usuń
  2. W su najbardziej lubię to że ta kreskòwka nie jest odmòżdzaczem ,ktòrych jest za dużo w telewizji

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej w SU lubię wątki walki, oraz momenty fuzji, a co niektóre to aż ciarki na plecach powodują :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdecydowanie najbardziej lubię ścieżkę dźwiękową, jest po prostu magiczna. Ps. Hamilton ( i inne musicale ) też przejął moje życie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślę że perła mogła należeć do WD ale ma defekt jej klejnot jest owalny ale nie całkowicie okrągły jak u żółtej czy niebieskiej perły.Z tego co czytałam to okrągłe perły (typu zwykle najbardziej popularnego przedstawienia pereł) są najdroższe (oczywiście chodzi mi o perły naturalne) a te z defektem czyli owalne (jak nasza perełka) czy nawet w grudkowatym krztałcie są po prostu niższej klasy. Więc jak WD mogła by sobie pozwolić na coś takiego? Myślę też że wyjaśniało by to czemu jaspis nazwała ją defektywną.Wiem że się rospisałam ale chciałam się podzielić moją opinią i przepraszam za błedy mam dyzortografię.

    OdpowiedzUsuń

To Perydot odpowiada za komentarze na blogu, więc nie radzę, by dochodziło w nich do kłótni.