31 maja 2017

Kolekcja Fanartów #56

Pearl Sweater by FriendOfMegamanTrash 
#0 
Witajcie. Znowu mieliśmy długą przerwę. Zakładałam, że kiedy egzaminy gimnazjalne w końcu dobiegną końca to zrobi się jakoś luźniej, a ja będę miała więcej czasu na KF. Jak już się pewnie domyślacie był to spory błąd. Proszę was więc o rozgrzeszenie.
W tej kolekcji pojawi się tylko kilka komentarzy, myślę jednak, że biorąc pod uwagę moje wypowiedzi w poprzednich postach będzie to raczej niewielka strata.




[SU] Blue Diamond by Mypkajiit
#1





Aquamarine by Tankiethegreat
 #2
Czy mi się zdaje czy to pierwsza postać zupełnie pozbawiona nosa?



[Steven Universe] Aquamarine by Snekkyy
#4 
Co jak co, ale jedno muszę jej przyznać. Ma niesamowitą mimikę. Jeszcze chyba u żadnej postaci nie zauważyłam tylu odmiennych wyrazów twarzy, co u niej w tak krótkim czasie.




 SU - Eyeball in space [ANIMATED] by Tanita-sama
 #5





 Topaz and Aquamarine by OhieKhe
 #6




Blue Diamond by Lurid-Motth
 #7




Pink Diamond by CaffeineCreations
 #8





Steven Universe - Rose Quartz by Miss-TaDa

#9





 I'M MY MOM! by xCannibalBunnyx
#10





I miss her by FellTrap
#11






Lapis by Almarus


#12
Mówcie co chcecie. Ta kreska jest wspaniała.




Hanging Out by cookiecreation
 #13
Niektórzy narzekają na ,,zapychacze", w których odgrzewa się temat jakiejś starej i niekoniecznie ważnej dla losów świata postaci. Mi tam to nie przeszkadza. Dzięki takim odcinkom serial się wydłuża, a postaci drugoplanowe mają okazję choć odrobinę się rozwinąć.





doesn't seem like a wise thing to do, holly blue~ by PepperPixel

 #14






Stevonnie by Inain1
 #15





Evening Pearl by Corelle-Vairel
#16 




Garnet by Corelle-Vairel
#17





GotG x SU - YOU! by Tanita-sama
#18





Diamond's judgment by LessaNamidairo
#19





Blue Wife by TootsieTut
                          #20





family portrait by BeautySnake

 #21





lil peri by hanekdraws
#22 


Topaz by KatariiinaP
#23





http://img15.deviantart.net/b38c/i/2017/131/c/8/_su__wanted__by_sharkielle-db8x47u.png







Bonus









8 komentarzy:

  1. 1 - po obejrzeniu pewnego filmiku mam chore skojarzenie BD z Poppy ;-;

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie zawsze irytowało, dlaczego fandom SU tak bardzo traktował z buta ludzkie postaci i narzekał, kiedy to im poświęcano odcinek. Dla mnie mieszkańcy Beach City są równie ciekawi jak Klejnoty, co więcej, na redemption arc Larsa zależało mi dużo bardziej niż na Jaspis czy BD .-.

    OdpowiedzUsuń

To Perydot odpowiada za komentarze na blogu, więc nie radzę, by dochodziło w nich do kłótni.