13 października 2016

I Konkurs Literacki Dziwactw Beach City

 

Witam wszystkich. Piszę to, ponieważ redakcja uznała, że po konkursie plastycznym nadeszła pora na pierwsze na blogu zawody literackie. Szczegóły poniżej. Wchodźcie śmiało!   



Jako, że od czasów ostatniego konkursu nie otrzymujemy od was żadnych waszych autorskich prac - ani fanartów, ani fanfików, czy czegokolwiek - doszedłem do wniosku, że aby rozbudzić waszą kreatywność potrzeba następnej rywalizacji. Tym razem będziecie mieli możliwość sprawdzenia swych sił w pisaniu. W pisaniu czego, pytacie?


Otóż w pisaniu opowiadania. Opowiadania mogącego składać się z maksymalnie 3000 słów. Opowiadania, którego tematem będzie...  

Rebelia Kryształowych Klejnotów


Jako, że Homeworld miał już swoje pięć minut wybór takiego a nie innego tematu wydaje się sprawą oczywistą. 

Ale co rozumieć przez Rebelie? To, że opowiadanie ma dotyczyć dowolnego wydarzenia - występującego w serialu lub będące wytworem waszej literackiej wyobraźni - które pośrednio lub bezpośrednio dotyczy się rebelii. 

Można zrobić o tym jak się zaczęła rebelia? Można. Można napisać opowiadanie z perspektywy żołnierzy Homeworld? Można. Czy w opowiadaniu muszą występować postacie z serialu? Absolutnie nie. 

Temat tego konkursu tak jak poprzednio jest bardzo enigmatyczny i nie chciałbym ograniczać waszej wyobraźni, dlatego daje wam jak najszersze  pole do popisu jak to tylko możliwe. 

Za termin oddawania prac wyznaczam 14 Listopada godzina 24:00. 


Macie więc okrągły miesiąc na napisanie pracy i przysłania jej na adres redakcji, który brzmi on następująco:

redakcjadbc@gmail.com


Adres ten widnieje również po prawej stronię bloga.

No cóż, nie pozostaje mi więc nic innego jak tylko życzyć wam wszystkim powodzenia. Mam nadzieje, że w tym konkursie weźmie udział więcej uczestników niż w poprzednim. A jak nie to przynajmniej będę miał mniej do oceniania. Trzymajcie się, na razie!
Znalezione obrazy dla zapytania avas demon gif 

(PS: Przeczytajcie Ava's Demon - istne dzieło sztuki)

17 komentarzy:

  1. "redakcjadbc.gmail.com"? A nie powinno być "redakcjadbc@gmail.com"?

    OdpowiedzUsuń
  2. A to można wysyłać własne fanarty?
    Czemu ja tego nie wiedziałam! :O

    OdpowiedzUsuń
  3. O pisaniu niby pojęcie mam, w 3000 słów powinnam się zmieścić... Jedyny problem polega na tym, że nie lubię pisanych fanfic'ów seriali :/

    Ale czas mam to może coś napiszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ho ho ho, akurat jestem w trakcie pisania fanfika w realiach Steven Universe. Postaram się coś wykreować pomiędzy jego tworzywem a fanartami.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten ból, kiedy masz naskrobane 38 rozdziałów, ale żaden z nich nie opowiada o rebelii tak, jak powinien (bierze łyżeczkę z kuchni i przymierza się do wychlastania się). Na szczęście leżąc w łóżku wpadłam na adekwatny pomysł. Teraz tylko znaleźć czas (czyli pewnie następną sobotę) i skrobnąć opowiadanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz 38 rozdziałów fika? Czemu nie przyślesz go do nas ns bloga?

      Usuń
    2. Dobre pytanie! Z chęcią bym przeczytał, co masz do zaoferowania, Emilly.

      Usuń
    3. #1 - przekleństwa. Wystarczy mnie wypuścić z C5 (moja klasa fizyczna). Nie jest tego bardzo dużo, ale jednak.
      #2 - drastyczne sceny np. gore. Ja tam nie mam nic przeciwko nim, ale nie każdy to lubi. Wyznaję tzw. kontrolowany rozlew krwi xD
      #3 - spotkałam się z tym, że dla kogoś rozdziały za długie, że cośtam cośtam, że róbmy gównoburze, że ktoś ma wonty o to, że prosiłam o zostawienie po sobie JAKIEGOKOLWIEK śladu na Wattpadzie (tam się właśnie spełniam).
      Szczerze, mogłabym wysłać, ale nie wiem JAK (nie to, że nie piszę maili, ale czasem trzeba coś tam dopisać w temacie, albo są jakieś wymagania), a malutka ja jest mało ogarnięta w sprawach komputerowych.
      Jak coś, to ja mogę podesłać. Tylko potem nie chcę,żeby wszystkie "żale" kierowano do mnie. Ok?

      Usuń
    4. Spoko, wysyłaj na adres redakcji.

      Usuń
    5. Pytanie: wszystko na raz, czy tak kilka tylko?
      Bawię się w korektę interpunkcyjną i jeszcze trochę mi to zajmie (co nie oznacza, że nie jestem przygotowana).

      Usuń
    6. Wyślij te rozdziały, które uważasz za zakończone. Właściwie jeśli masz te rozdziały w Google Doc, nic nie stoi na przeszkodzie, abyś ewentualnie skorygowała je po przysłaniu.

      Usuń
    7. Podesłałam te początkowe. Na pewno nic w nich nie zmienię. Niestety, nie mam ich w Google Doc, ale tak o na kompie. Jak cuś to wystarczy mi napisać na maila.

      Usuń
  6. JUZ PISALAM 5 NA POLKSI WIEC NAIN!

    OdpowiedzUsuń
  7. Na pewno wezme udzial :) Na szczescie tematyka nie jest zbyt trudna , mam nadzieje ze dzieki temu w konkursie wezmie udzial wieksza ilosc osob niz w poprzednim :) Zycze wszystkim uczestnikom pismienniczej inspiracji :D

    Ava`s Demon czytam od miesiaca i jestem teraz na 9 rozdziale. Czytam okazyjnie wiec jestem na razie w tyle :v Fabula jest nawet wciagajaca, mimo to ciezko mi zrozumiec glowna bohaterka :o Z jakiegos powodu mnie irytuje i psuje cala lekture :v Najlepszy ze wszystkich postaci ( wedlug mnie ) jest chyba Odin a zaraz po nim Crow :v

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tiaaa... Ava jest trochę dziwna :/ Jej reakcje wydają mi się miejscami dziwne. No, ale jak się wychowujesz w takich warunkach i to z widzianym tylko przez siebie demonem...

      Usuń
    2. Rozumiem sytuacje Avy i jej decyzje ale denerwuje mnie jej pesymistyczny charakter. Te wszystkie zarty o jej niskiej samoocenie przypominaja mi postawe Smoky :v Gdyby powiedziala cos takiego od czasu do czasu, bylaby nawet do wytrzymania.

      Usuń

To Perydot odpowiada za komentarze na blogu, więc nie radzę, by dochodziło w nich do kłótni.