9 lipca 2016

Sobotnie Tapety - Rainbow Quartz

Kolejne tapety! Rainbow Quartz w roli głównej.


Bonusowa Opal, heh

Raibow Quartz zamyka się w małej palecie kolorów, przez co łatwo dobrać tło.

W sumie zastanawiam się, czy teoretycznie Rainbow Quartz nie powinna mieć włosów takich jak Bizmut. Spoilery napisane ładnym, białym kolorem. :) Żeby odczytać, musisz podświetlić. Taki system ma sens.

Obawiałam się, że  dzisiejszych tapet nie będzie. Był problem z internetem, na szczęście zażegnany.

Dawno nie było wektorów, huh?

To od razu walniemy dwa!

Szukałam tylko tapet z Rainbow Quartz, a znalazłam R34 z Perłą i Rose. Wut?

SU w wersji anime? Oglądałabym.

Fajne by były karty z postaciami z SU, c'nie?
Widziałam karty tarota z Undertale  i wyglądały świetnie. Homestuck też ma swoje karty tarota. Może kiedyś  Rebecca pokusi się o coś podobnego?

Podejrzewam, że gdyby wyszły karty ze Stevena Universe, to Sardonyx miałaby kartę z numerem gwiazdy. Albo miałby ją Jamie.

Kręcone włosy wyglądają spoko. Ale jak ich nie czeszesz, to potem możesz mieć supły. Dosłownie.

Szkoda mi tego drzewka. Nie wiedziało kiedy parować.
Rest in pizza

To jest coś, co mogłoby pojawiać się częściej. Ładne, czyste, utrzymane w równowadze.

Choć równowaga nie jest zawsze porządana.

Skóra RQ ma najprawdopodobniej różowy/niebieski odcień. Taki raczej jasny.

Zawsze się zastanawiam... Pasemka, czy gra światła.

Co ona robi?

Rainbow Quartz


Bonusy:
Plot-twist!

Ciekawe, kto mi powie do czego to nawiązanie? ;)


I to na tyle!
Głosujcie na kolejny motyw!

7 komentarzy:

  1. Humanizacje! Cezar żąda humanizacji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie spodziewałam się spotkać tutaj Cezara, ale też głosuję na humanizacje.

      Usuń
  2. Humanizacje
    (kuzynkemisprowadxizzagranicykartydotarotazundertalehuehuheueheueh)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy to nawiązanie do Homestucka?

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham Rainbow Quartz <3 I tez głosuję na humanizacje :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Humanizacja... Jestem za!!!!

    OdpowiedzUsuń

To Perydot odpowiada za komentarze na blogu, więc nie radzę, by dochodziło w nich do kłótni.