28 maja 2016

Sobotnie tapety - Fanowskie Fuzje

Dzisiaj rządzą fanowskie fuzje! Tapety na telefon! Wiecie, mało ich jest w paczkach.
Charoite - fuzja Rose i Lapis.
Wodna tarcza i różane skrzydła...
Whaaaaaat?

Rządzą tapety na telefon...
Co nie oznacza braku tapet na komputer!
Design.... Gravena (Stenat??) jest ciekawy.

;-; koty...
Koty...
KOTY??

Szczerze? Srednia ta fuzja.
But still better than me.

Fuzja Jasper i Amethyst.
Całkiem ładna.

Kojarzy mi się z arbuzem.

Best design ever.
Ta tapeta.....
Wygrała konkurs na moją tapetę na telefon.
Przykro mi, Czarna Szafir... wypadasz z TELETURNIEJU, złotko!

Lapis Lazuli i Perła!

Czekaj...
Te tapety majà konkretny temat??

Mam słabość do malowanych artów :^

Wow
Ubrana skąpiej od Niebieskiej i Żółtej Perły.

Wowie

Muszę sobie kiedyś kupić tableta graficznego...
Cudo! [Obrazek, nie tablet]

Amedot 

Jeszcze wincyj Amedot

Jasper i Granat? Hmmm...

Jedna z niewielu fuzji Peridot i Rose, 
która mi się podoba.


Rose i Perła
Stworzone przed Rainbow Quartz

Best fusion ever


Na tym kończymy dzisiejsze relefoniczne tapety.
Jakieś propozycje?
A może Granat?
Koniecznie zagłosujcie!

9 komentarzy:

To Perydot odpowiada za komentarze na blogu, więc nie radzę, by dochodziło w nich do kłótni.