23 kwietnia 2016

"Stronger than you" - Rebeka Sugar vs Cartoon Network





Jak Nyxgrim poradził sobie z przetłumaczeniem fanowskiej wersji "Stronger than you"? Zobaczcie sami. Tłumaczenie w rozwinięciu posta. 



Cartoon Network: Mówienie, że klejnoty nie mają płci to tania sztuczka, aby  uniknąć cenzury.
Odkryłem twoje prawdziwe intencje.

Rebecca: Nie masz o nich pojęcia.

Oto Sugar.
Znowu w pracy.
I już nigdy nie polegnę z ręki Cartoon Network, bo jestem twórczynią,
A każda cześć mnie mówi  "Cenzury nie uczynią"!

Ekipa i ja nie będą słuchać zasad twych,
Rusz na nas bez żadnej swej cenzury.
Dalej tylko nas dwóch,
Dalej show idzie w ruch!

Chodź  i ocenzuruj mnie jeśli umiesz ,
Że mój serial ma potencjał, nie pojmujesz?
Widzę, że nienawidzisz  jak tworzymy,
Bo skargi rodziców wypruwają ci żyły.

Nie powstrzymasz tego co stworzyliśmy wspólnie,
Będziemy robić nowe odcinki po wrze czasy.
Jeśli rzucisz nas w hiatus, wrócimy z kolejnymi latami,
I zawszę będziemy dwa razy lepsi niż "Między nami misiami".

Wszystkie klejnoty są...
Bezpłcio- we - we!
Bezłcio- we - we!
Bezpłcio- we -we!

Bezpłcio- we - we!
Bezłcio- we - we!
Bezpłcio- we -we!

To jest co stworzyliśmy.
To jest me marzenie.
Jeśli myślisz, że nie powrócimy,
Wtedy lepiej pomyśl znów .

Ponieważ mam fandom,
Który nigdy nie przebaczy.
I nie pozwolę ci mego serialu skasować .
I nie pozwolę ci mej ekipy zwalniać.

Chodź  i ocenzuruj mnie jeśli umiesz,
Że mój serial ma potencjał, nie pojmujesz?
Wiem, że myślisz, że to nie dla dzieci sprawa,
Bo myślisz, że gejowskie przesłania to nie zabawa.


Ale to show to dla wielu inspiracja.
Wszystko czego pragnę ono posiada:
Ma świetną fabułę, ma świetne postacie,
Ma dramat i komedie.

Wszystkie klejnoty są...
Bezpłcio- we - we!
Bezłcio- we - we!
Bezpłcio- we -we!

Każde nie ma płci!

Ekipa: Rebecca!
Rebecca: Studio zaczyna spadać!
Steven Sugar: A co z fandomem?
Rebecca: Nie mamy na to czasu!

Fani  Steven Universe:  ...

Rebecca:

Bezpłcio- we - we!

Każde nie ma płci!

Bezpłcio- we - we!
Bezłcio- we - we!
Bezpłcio- we -we!

Komentujący: Nyx, ty nie odwalaj nam tutaj takiej maniany, tylko się za kolekcje bierz.

9 komentarzy:

  1. Widzę ono czyli odwrócone OuO które jest spokrewnione z OwO!
    Jezdem wszędzie (/*~*)/ 🌌 🌌 🌌

    OdpowiedzUsuń
  2. Wcześniej nie znałam tekstu ale wiedziałam o co w nim chodzi xd Google tłumacz taki pomocny :')

    OdpowiedzUsuń
  3. Nyx, "członek ekipy" (ten co ma kwestię "A co z fandomem?") to Steven Sugar.

    OdpowiedzUsuń

To Perydot odpowiada za komentarze na blogu, więc nie radzę, by dochodziło w nich do kłótni.