16 kwietnia 2016

Steven Videos #3

Kolejne Steven Videos!



Perfectly Vindictive
Czyli filmy genialnej piosenkarki i pisarki.
Niby nie mialo tu byc piosenek bez animacji, ale... Moja seria, moje zasady :^. Zreszta, wyjatek potwierdza regułę ;D.

Kolejna piosenka, tej samej autorki. Niech ktoś mi powie, że to nie geniusz... Wyśmieję go. Po prostu, wykonanie i tekst są świetne.

"Lion's theme" nie miał słów, nie? Gdyby jednak miał... To pewnie brzmiały by tak. Piękne, piękne i jeszcze raz piękne.

To tyle z muzyki... Szukałam, niestety autorka nie ma żadnych animacji... Szkoda.

Ventuxeo♥

Dobra, autor ma wiele prac, jeszcze w fazie tworzenia, ale po prostu muszę wam je pokazać. Well..

Powiem szczerze, jestem pod wrażeniem. Wiem, że robienie minecraftowych animacji nie jest łatwe. Mimo tego, Ventuxeo♥ radzi sobie bardzo dobrze. Ja daję order świetnej animacji. Trudno, że nie jest skończona :).
▶↓◀
→★←
▶↑◀
Order świetnej animacji.


Z tego co pamiętam, ten film był. Ale wspominając o Ventuxeo♥ nie można zapomnieć o tej animacji. Jest świetna!


"I co ja mam Ci powiedzieć?"
Animacja się rozwija, niedawno było ledwo 4 sekundy. Co do tła, to oczywiście je się podmienia. Czekam na część z Jaspis, chociaż tworzenie jej modelu pewnie trochę potrwa.


★"Te dziwne"★
Zbiór wszystkich dziwnych filmów, które udało mi się znaleźć.



W rolach głównych:
Jaspis - Cartoon Network
Granat - Rebecca Sugar
Poważnie, nie rozumiem ani slowa i nie mam pomysłu jak to podsumować... To po prostu.. śmieszne :D.
I ten Ian w roli Stevena XD.

Co ja pacze?!
Nie pytajcie mnie, co oglądam.
Sama nie wiem .-.

PFUDOR
Pink Fluffy Unicorns Dancing On Rainbows
To było hitem. Swoja drogą, pamiętacie nasze logo z dnia 1 kwietnia?

Team Fortess 2 tak bardzo ;-;
Poważnie, co ja oglądam?

♣Reszta♣
Czyli wszystko inne.
Zawsze kiedy widzę coś, co jest zrobione z pikseli, mam w głowie "Super Mario Bros. Theme". Po prostu.



Na potęgę Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Zbrojny Mąż jako Greg ;-;


Minecraft...
Kocham Minecraft...
/give Twilight_Universe film 1


W wersji kociakowej. :3
Wszyscy lubią kotki, nie?

Niestety MMD ma ograniczone możliwości.
 Mimo to, uważam, że wyszło nieźle.


Filmik dostal ode mnie okejkę za część z solo Peridot.
Rzut papierkiem!


Nie gralam w Undertale, ale... 
Mimo trwajacej wojny "Fani Undertale vs. Antyfani", postanowiłam dać filmowi miejsce w zestawieniu. Nie mam nic do Undertale, a głos i tekst jest bez zarzutu. Tak jak animacja.


T o
J e s t
G e n i a l n e

Playlista:

9 komentarzy:

  1. Trochę nie na temat, ale..
    A propos Minecraft... Jakieś fajne serwery non-premium? Z kolega chcę pograc. :)

    Btw. Ostatni filmik najlepszy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje za zniszczenie dnia... tym czymś zwanym Undertale... Jak ja tego nienawidzę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też
      :<

      Usuń
    2. Ja tam lubiłam, ale wydaje mi się ze fani przejmują inne fandomy (su, homestuck) i teraz mnie to bardzo denerwuje ;-; te wszystkie parodie stronger than you stają się powoli bardziej znane niż oryginał

      Usuń
  3. Tylko ze Ian to ten ktory jest Amethyst ...a Steven to Steven Sugar. Najlepsza czesc to jak odwraca sie fotel a tam Pendleton Ward xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak pisałam to myślałam o czymś innym... Wię,Ian jest ciemnoskóry.

      Usuń
  4. Jak kocham AT, tak nienawidzę Pendletona Warda. Brrr. Ten filmik mnie rozwalił XD, ale taka prawda - Rebeccę się ładnie udało umknąć cenzurze, a fani dodatkowo i tak dołożą swoje.

    OdpowiedzUsuń

To Perydot odpowiada za komentarze na blogu, więc nie radzę, by dochodziło w nich do kłótni.