16 kwietnia 2016

Sobotnie tapety - Opal

W dzisiejszym zestawieniu dużo Opal, pełno tapet na telefon i na komputer. Łapcie póki gorące, a na koniec zagłosujcie na następny motyw.

Ta chyba podoba mi się najbardziej ze wszystkich. :)

Jeśli macie stary monitor, powina pasować.

Coś na telefon.

Vector Time!

Jasny vector...

... Chyba, że wolisz ciemny.

Tapeta na telefon!

Lubię te tapety. Są takie... żywe!

Znowu cos na telefon.

Selfie, Samojebka, SweetFocia, jak wolisz.

Art powstał przed odcinkami "Coach Steven" i "Cry for help".

Jakie to jest ladne!

Tyleeeeeee tapet na telefon!

Zabiłabym Voldemorta za taki talent.

Piękne.

Ile szczegółow!

[I love it ♥]

Pożyczcie Talent... Proszę...

Tło na Facebooka..

I tym kończymy dzisiejsze tapety.

GŁOSOWANIE
Czekam na wasze głosy. Jakieś pomysły?

10 komentarzy:

  1. "Coß na telefon"? Nie wiedziałem, że Twilight tak lubi używać niemieckich liter.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :P
      No. . Przycisnęłam za długo przycisk na telefonie.

      Usuń
    2. Poprawiłam.
      Uwierzcie mi, nienawidzę niemieckiego.



      Jedyne fajne słowo to "kaninchen" (królik)

      Usuń
    3. Ja go nielubie tak samo.

      Usuń
  2. Pomysły? Greg :v

    OdpowiedzUsuń
  3. Rainbow quartz

    OdpowiedzUsuń
  4. A Steven już był?

    OdpowiedzUsuń

To Perydot odpowiada za komentarze na blogu, więc nie radzę, by dochodziło w nich do kłótni.