14 lutego 2016

Niedzielne Dyskusje #2


Witam was w drugim odcinku Niedzielnych Dyskusji. Skoro są walentynki to może porozmawiamy dzisiaj o Shippingach.









Jeśli chodzi o mnie to moim ulubionym jest oczywiście ship Stevena i Connie głównie ze względu na to co może z ich związku. Co za tym idzie to oczywiście Stevonnie jest też moją ulubioną fuzją.





Na drugim miejscu zaś mam ship na który chyba nikt jeszcze nie wpadł. Peedee i Lapis Lazuli. W odcinku "Maksymalna pojemność", podczas rozmowy najmłodszego z Frymanów ze Stevenem o fajerwerkach okazuje się, że jego ulubionym kolorem jest niebieski. Lapis jest niebieska więc może kiedyś się spotkają.



A jakie są wasze ulubione Shippingi i dlaczego?



19 komentarzy:

  1. U mnie ulubione to:
    Szafir x rubin
    Ametyst x Perydot owo
    Steven x connie
    Lars x saidy
    Lapis x peri
    I teraz taki mój dziwny :.....
    Czerwone oko i statek kosmiczny klejnotów x3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale Peedee jest dzieckiem a Lapis ma ponad tysiąc lat i jest przedstawiona raczej jako dorosła.. To złe.__.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Greg miał około 20 lat jak poznał Rose (tysiące lat). Poza tym Peedee nawet jako mały dzieciak już myśli przyszłościowo i nie jest już takim dzieckiem (nudzi mu się jazda na koniku).

      Usuń
    2. Mimo wszystko około 12 letni chłopiec wygląda w związku z 'dorosłą osobą' gorzej niż 20 letni facet

      Usuń
  3. Ship Perły z ciastem is the best pony. I ten z odcinka Say Uncle. Niech mu woda lekką będzie.
    Chyba najbardziej kibicuję Amedotowi - to trochę "przeciwieństwa się przyciągają", trop za którym nie przepadam, a mimo wszystko czuję tam jakąś chemię. Widziałam też kilka fanartów z Jamiem i Sadie. Jeśli nie zaciągnie go na żadną wyspę to to może się udać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Peri x ludzie. Dlatego że mnie bawi jakie Peri ma podejście do ludzi np. jak zrzuca Grega z dachu w odcinku Log date.Mam nadzieję że będzie więcej shippingów Peri z ludźmi bo na razie miała "spotkanie" tylko z Gregiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to by było dobre. Fajnie jakby spotkała się z Ronaldo.

      Usuń
  6. Peedee x Ronaldo
    Wróć, nie. Miało być
    Peri x Granat
    Albo
    Cebula x YD
    Perła od YD x Perła od BD
    YD x BD
    Kicius2323 x KarolXD
    Pozdrowienia dla Karola. Jeśli to czytasz, to wiedz, że tylko żartuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapomnieliście o najlepszym:
    Pikutorialu x Lapis Lazuli

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fancy Pearl x Perła
      Twilight Universe x Steven
      Connie będzie zazdrosna. :/

      Usuń
  8. Widzę sporo shipów ale nie widzę powodów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Granat i Jamie
    Rose i Greg
    Bo lubię pary klejnot-człowiek a Garmie wyglądają uroczo B)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Julia, muszę Cię rozczarować. Granat i Jamie = nie może być
      Zapomniałeś o Rubin x Szafir
      I nawet mu w jednym odcinku powiedziała że nie mogą być razem

      Usuń
  10. Rubin i Szafir - bo homo ship w bajce, bo są urocze i poprostu do siebie pasują Ametyst i Peridot - moje otp, pewnie przez odcinek Too Far, ale później też mają niewielkie momenty Perła i Rose - ich relacja wydaje mi się ciekawa, ale jednocześnie lubię też GregxRose

    OdpowiedzUsuń
  11. Rubin i Szafir Najlepsze *-*
    Lapis i Peri Tak słodko wyglądają *-*
    No i oczywiście Steven i Connie xP

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam większość shippingów z Peridot, szczególnie Amedot, Lapidot i Stevidot (i nie, to nie pedofilia, gdyż klejnoty, według kanonu, nie mają wieku.) Wszystkie one są po prostu urocze i mają mnóstwo potencjału. Lubię jeszcze kanoniczne Gregrose oraz Pearlrose, ale tylko ze strony Pearl.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, kłócił bym się z tym, że klejnoty nie mają wieku. W odcinku "Sworn to the sword" Perła powiedziała "W sumie ja sama miałam zaledwie kilka tysięcy lat kiedy zaczęłam walczyć u boku Rose Quartz" ("I was only a few thousand years old when I began fighting alongside Rose Quartz.").

      Usuń
    2. Zgadzam się. To chyba bardziej działa tak, że dla klejnotów wiek nie gra takiej szczególnej roli.

      Usuń

To Perydot odpowiada za komentarze na blogu, więc nie radzę, by dochodziło w nich do kłótni.