7 lutego 2016

Niedzielna Dyskusja #1


Witam was w pierwszym odcinku Niedzielnej Dyskusji. Ponieważ jest to pierwszy tego typu post postanowiłem zacząć od czegoś luźniejszego.



To, że ścieżka dźwiękowa w Steven Universe jest wspaniała, nikomu mówić nie trzeba. Tak jak i piosenki taki i melodie grane w tle stoją na bardzo wysokim poziomie. Często jest tak, że jakaś bardzo charakterystyczna postać w filmie bądź serialu dostaje własny "temat" muzyczny. Kiedy wsłuchamy się w taką melodię podczas występu danego bohatera, możemy się sporo o nim/niej dowiedzieć. W Stevenie idealnym przykładem jest tutaj Jaspis. Wystarczy posłuchać jej tematu, by mieć pewność, że jest to klejnot, którego nie należy lekceważyć.



Ale ja nie o tym. Wielkim zaskoczeniem było dla mnie to, że podczas występu Niebieskiego i Żółtego Diamentu nie uświadczyliśmy czegoś podobnego. Nie było w tle słychać żadnej melodii odpowiadającej charakterom tych olbrzymek.

Jak waszym zdaniem powinny brzmieć tematy Diamentów? Moje osobiste propozycje to:

Biały Diament:
(i to właśnie ten kawałek zainspirował mnie do dyskusji)


Biały więc zasługuje na cudowny wręcz święty chórek. 



Żółty Diament:


Postrach wśród klejnotów. Jak słyszę coś takiego wyobrażam sobie jak Żółta idzie w kierunku Drużyny Klejnotów kiedy ta robi w gacie na jej widok.


Różowy Diament:


Wydaje mi się, że róż nie jest zbyt groźnym kolorem. Sądzę raczej, że ten diament będzie inny od pozostałych jeśli chodzi o charakter, czyli bardziej na luzie.

Niebieski Diament:


Ktoś miał wątpliwości?

A jakie Wy macie propozycje na muzyczny temat Diamentów? A może dla jakiegoś innego klejnotu?





8 komentarzy:

  1. https://www.youtube.com/watch?v=ejSd_f-Atgo Jak dla mnie, to początek tego pasuje do Białego Diamentu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te uderzenia bębna są super, ale potem ten wokal. No, do mnie przez to nie przemawia.

      Usuń
    2. Co prawda, to prawda - wokal jest bardzo słaby. :")

      Usuń
  2. Rozowy powinien byc bardziej melancholijny, w koncu jego historia prawdopodobnie nie jest wesola.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie sam nie wiem co sądzić o różowym. To taki raczej miły kolor i nie pasuje do reszty diamentów które raczej budzą respekt poprzez strach. Kiedyś wymyśliłem postać Króla Chill (od gatunku muzyki Chill-out). Charakteryzował się spokojem i swawolą niepodobną do władców innych królestw wzbudzających szacunek. Różowy Diament z takim charakterem byłaby niezłym i ciekawym kontrastem na tle innych diamentów.

      Usuń
  3. Wg mnie lewek jest PD bo w sumie posiada moce klejnotu i kieszonkowy wymiar, może być tak że kiedy różowy diament został zabity przez pozostałe diaksy to Rose mu pomogła ale musiał przybrać postać lwa i w zamian mogła mieć w jego kieszonkowym wymiarze swoje miejsce a nasza perła mogła zostać przygarnięta przez Rose i utworzyły rebelie by zemścić się na pozostałych diaksach c:
    I proszę nie hejtujcie ;-;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak! Jak miło wiedzieć, że ktoś jeszcze uważa, iż lewek jest PD. Choć występuje dosyć często i jest w serialu od dość dawna, to wciąż pozostaje zagadką. Mam nadzieję, że to okaże się prawdą-to byłby świetny zwrot akcji! ^-^

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

To Perydot odpowiada za komentarze na blogu, więc nie radzę, by dochodziło w nich do kłótni.