7 lutego 2016

Magazyn DBC #0

Witam szanownych rodaków, rodaczki (tak to się chyba odmienia). Jesteśmy tu dzis aby uczcić chwilę wartą uwagi! Więc dalej z tym koksem, czy jakoś tak.
Pomysł jak i realizacja to moja zasługa, więc możecie się spodziewać czegoś na poziomie tego:
I zapewne zareagujecie tak:

Lub tak:
Dobrze, zaczelismy dość... niepoważnie. Teraz czas na powagę. To jest numer zerowy, bo, cóż... Jest to test. Po prostu. Im większe zdobędę kompentencje, tym i materiał siłą rzeczy będzie lepszy. Właściwie jak wpadłam na ten pomysł, od tego trzeba zacząć. W sumie, mam bezsenność i w nocy, rozmyślając, wymyśliłam gazetę. Puff! I tyle. Potem zaczęłam kombinować i... wyszło to: Moje wypociny.

No i cóż, jak każda gazeta i ta musiala miec te "dodatki specjalne". Nie wiem jak wy, ja kupuję większosć gazet właśnie ze względu na te dodatki. Bo mogę.

A tu, mamy:
- Skin do Minecraft'a, Opal lub Perła
- Plakat (Możecie sobie wydrukować? Nie wiem, jest do waszej dyspozycji)
- Tapeta na telefon, i na kompiuter też

Jeszcze jedną rzecz chciałabym zaznaczyć, memy są teraz częścią gazety.

No i to tyle. Co sądzicie?






8 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Mi działa, a każdy post, film czy cokolwiek, robię na telefonie.

      Usuń
  2. Fajny pomysł xD Liczę na następne DBC ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł! :D Czekam na #1 <3

    OdpowiedzUsuń
  4. a na jakiej zasadzie będą działać dodatki do gazety bo nie ogarniam
    :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale on ma i hot doga i cheesburgera niestety.W quizie jest blad.

    OdpowiedzUsuń

To Perydot odpowiada za komentarze na blogu, więc nie radzę, by dochodziło w nich do kłótni.