24 lipca 2019

#2 Z buciorami w galerii 👁‍🗨 Karolina_Rosalina


Ta seria po części jest odpowiedzią na "Powiew Inspiracji" na który chętne osoby udostępniły swoje galerie do wglądu i publikacji na blogu 🌺 Wiem, że kiedyś była podobna seria, krótka niestety, no ale cóż... Dziś wejdziemy z buciormai do galerii Karoliny Rosaliny ❤



Galeria, Karoliny składa się z dużej ilości, bardzo ciekawych OC.


Piękna Szafir.


Widzimy, że Rosalina nie tylko tworzy OC, ale też bardzo ładne fan arty ;)


Czy to Lapis Lazuli?




Wszyscy chyba znamy te klejnoty? 🙈



Koncepcja Białej Diament wykonana węglem przez Karolina_Rosalina

🌺


To tylko kilka prac, Karoli Rose, które umieszcza na Instagramie.

Zapraszam was do zaglądania do Karo i jej praca na Insta.  👈 

2 komentarze:

  1. O nieee, aż się zarumieniłam jak to zobaczyłam tutaj haha.

    Co do pytania, owszem to moja fanowska Lapis Lazuli, a dokładniej "gold lapis lazuli" stąd duża ilość złotawych elementów.

    Choć dziwie się że trafiły tutaj także dwie nie klejnotowe postacie. :D

    Oraz matko, jak ja dawno w sumie nic nie dodawałam na instagramie...że aż wstyd.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha
      ogółem dawałem różne prace, jak nie było dużo "Stevenowych" to podpierałem innymi ;)

      Usuń

To Perydot odpowiada za komentarze na blogu, więc nie radzę, by dochodziło w nich do kłótni.