8 marca 2019

Kolekcja Fanartów #81



#0 "Być kobietą, być kobieta! Marze ciągle będąc dzieckiem."



#1 W ogóle dziś ...


#2 ... miałem inną koncepcję ...


#3 ... na tą kolekcję ...


#4 ... ale z racji nachodzenia się ...


#5 ... terminu kolekcji ...


#6 ... i dnia kobiet ...


#7  ... musiałem zmienić ...


#8 ... cały koncept.


#9 ale nie martwcie się, zamierzany koncept jeszcze się pojawi.


#10 A dziś wielki misz, masz z okazji DK.


#11 DK to Dzień Kobiet oczywiście.


#12 Ale ten art jest pyszny.






#15 Jak wam mija przeglądanie tej kolekcji?




#17 Serio, bardzo ładne.


#18 Każda postać w serialu przedstawia inny obraz kobiety.








#22 Piszcie w komentarzach, który art podbił wasze serduszko ❤




#24 Takie prace, zawsze mają swój czar.




#26 Kocham, po prostu kocham! Uwielbiam takie szczegółowe i dopracowane arty,
po prostu pyszny!










#31 Kolejny art, pełen dobrze dopracowanych detali.
#32 Szczęśliwego Dnia Kobiet 🌺





⁕ ~  ==  ==  ~ ⁕

Uwaga, uwaga, mam ogłoszenie parafialne!
Na mail redakcji: redakcjadbc@gmail.com 
możecie wysyłać mi linki do swoich profili na Tumblr, Pinterest, DeviatanART
czy innych stronach gdzie prezentujecie swoje prace.
Wiadomość zatytułujcie "POWIEW INSPIRACJI"
Chętnie je przejrzę wasze prace, a nawet je udostępnię w przyszytych kolekcjach artów!

4 komentarze:

  1. Ten art z paparadżą fajniej by było dać za tydzień;p
    (Ten jej spóźniony zapłon)

    Tak po za tym te arty z perłą w kimono 😍
    Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a w sumie racja... było by to zabawne, ale cóż art już został wykorzystany, a ja nie pomyślałem hah

      Usuń
  2. W sumie cała kolekcja posiada naprawdę piękne arty, ale muszę przyznać, że mimo iż nie jestem fanką Jaspis, to te arty z nią jakoś szczególnie mnie ujęły :3

    OdpowiedzUsuń

To Perydot odpowiada za komentarze na blogu, więc nie radzę, by dochodziło w nich do kłótni.