1 marca 2019

Kolekcja Fanartów #80


#0 "Tyle słońca w całym mieście..."



#1 Tak, tak, tak, dziś zajmiemy się Słoneczną, chociaż u nas chmurki :(


#2 Ciekawi mnie jak wyglądała Sunstone gdy tworzyła ją Rose...


#3 Lepiej w to uwierz. 


#4 "Nie widziałeś tego jeszcze..."


#5 Tutaj ma takie trochę demoniczne spojrzenie można by rzec..




#7 Mmmm nie ma nic lepszego niż sok pomarańczowy, wyciskany z pomarańczy dojrzewających na gorącym słońcu...


#8 Wyobrażam sobie Sunstone z taką deską do serfowania.


#9 Lubie w sumie takie szkice.






#12 Siłaczka hah taka trochę popisówka :P


#13 Czy plażowiczowi spadły spodenki?


#14 Jeeeeaahh!






#17 Jadłbym! 


#18 Chyba wolę bardziej Tęczowy Kwarc...






#21 Bardzo ładny art serio.












#27 Pamiętajcie dzieci, jeżeli kiedykolwiek będziecie mieli do czynienia z łobuzem,
 koniecznie powiedzcie o tym dorosłym.


#28 Ciekawe co jeszcze potrafi Słoneczna...


#29 To chyba pierwsza fuzja z Granat która nie jest jakoś specjalnie wysoka...


#30 A wam która fuzja z ostatniego odcinka Stefana najbardziej przypadłą do gustu?

⁕ ~ == == ~ ⁕

Uwaga, uwaga, mam ogłoszenie parafialne!
Na mail redakcji: redakcjadbc@gmail.com 
możecie wysyłać mi linki do swoich profili na Tumblr, Pinterest, DeviatanART
czy innych stronach gdzie prezentujecie swoje prace.
Wiadomość zatytułujcie "POWIEW INSPIRACJI"
Chętnie je przejrzę wasze prace, a nawet je udostępnię w przyszytych kolekcjach artów!

12 komentarzy:

  1. Wysłałabym, gdybym rysowała jakieś fan arty oprócz OC :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Droga Kattys, jest mały kruczek.
      Interesują mnie prace, a OC to tez praca - zew twojej fantazji i twórczości, który chętnie zobaczę 😉

      Usuń
  2. Sunstone mi się mega podoba od strony wizualnej.
    Jednak z najnowszych fuzji najbardziej mi się podoba Obsydian <33
    (i nie wiem, czy redaktorka też może wysyłać swój profil na maila, skoro i tak jest redaktorką ;P)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ogółem ma fajny, spójny design. I co dziwne podoba mi się, chociaż jeżeli chodzi o sam charakter to mam wrażenie, że nasze Słoneczko jest za bardzo infantylna, ci mi mało odpowiada...
      (Może, czemu nie?)

      Usuń
  3. Ostatnio na tapas.Io jest popularna seria o białym Stevenie… Moglibyście to sprawdzić i dać własną opinie o tym komiksie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podpinam się pod tym komentarzem, plus podaję link do osóbki, która dubbinguje (co prawda po angielsku) komiksy z tego uniwersum. To naprawdę dość ciekawa historia i warta obejrzenia.
      https://www.youtube.com/channel/UCSUYQZhyXxiqsao5Dm34lrw/videos

      Usuń
    2. Zajmiemy się tym i chętnie rzucimy okiem na te materiały 🌺

      Usuń
  4. Pokochałam Tęczowego Kwarca, pojawił się na chwilę, ale jednak zdążył zabłysnąć w moich oczach.
    Swoim charakterem, wyglądem oraz zachowaniem! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeju tez ją uwielbiam, serio jest super.
      Mam wrażenie, że chyba najbardziej dopracować Stevenowa fuzja 😅

      Usuń
  5. Well, mam pytanko odnośnie nadsyłania prac.
    Czy zaliczają się prace dodane na instagramie? ^^"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w sumie czemu nie, można potraktować instagram jako "inna strona" na której publikujesz swoje prace ;)

      Usuń
    2. Ooo :3
      Zatem chyba ktoś tu dostanie nową wiadomość e-mailową ~

      Usuń

To Perydot odpowiada za komentarze na blogu, więc nie radzę, by dochodziło w nich do kłótni.