10 lutego 2019

Post Powitalny LoboTaker


Bonjour!

Zwiem się LoboTaker i od tego miesiąca jestem nową redaktorką na blogu DBC. Jako "świeżynka" nie zamierzam leżeć do góry brzuchem i patrzeć, jak inni wyciskają siódme poty w rozwijaniu tegoż zakątka, ale też sama zamierzam coś od siebie dołożyć!

W mych planach jest przejęcie starych Wieczornych Komiksów. Jako osoba, która sama rysuje i czyta komiksy, z miłą chęcią znów natchnę ową serię życiem :)

Kolejnym mym pomysłem jest wprowadzenie nowej serii, mianowicie o cosplayu w fandomie. Będę w nim poruszała aspekty robienia konkretnych strojów, porady, polecenia, itp. Pierwszym postem rozpoczynającym ową serię będzie moja własna relacja z robienia stroju do Niebieskiej Diament, za którą postanowiłam się przebrać :D

Mam nadzieję, że zapału i pomysłów nie zabraknie po paru miesiącach i pozostanę na długo wśród redakcji Dziwactw Beach City!
Tak więc w tej chwili żegnam.
Adieu!

3 komentarze:

To Perydot odpowiada za komentarze na blogu, więc nie radzę, by dochodziło w nich do kłótni.