7 stycznia 2019

Escapism - promo + pełna wersja piosenki

Nic nie mówiąca zajawka to coś, w czym Crewniverse ma specjalność. Tym razem Joe Johnston narysował art promocyjny, który zapowiada dzisiejszy (welp, dzisiejszy dla Amerykaninów) odcinek - "Escapism".
Mogę również potwierdzić, że usłyszymy dziś piosenkę...


...co sugeruje tytuł dema wypuszczonego rok temu, widocznego powyżej. Jednakże jeśli już nie możecie się doczekać pełnej wersji, piosenka około godziny temu pojawiła się w serwisie Spotify i jest dostępna tutaj:


Kto ją śpiewa? Wysłuchajcie sami już teraz lub zostawcie sobie tę wiedzę na później.

Odcinek "Escapism" zadebiutuje o godzinie 1:30 czasu polskiego już jutro, 8 stycznia.
Jesteście gotowi? Czy może raczej szykujecie się na 44-minutowy odcinek specjalny 21 stycznia?

5 komentarzy:

  1. Bardzo przyjemny, uspokajający kawałek - ciekawi mnie jak zobrazują go w odcinku

    OdpowiedzUsuń
  2. Hm ten art promocyjny mi się kojarzy z grafiką którą już kiedyś gdzieś widziałem 🤔

    OdpowiedzUsuń
  3. A czy przypadkiem Rebecca dawno nie zdradziła, kto to będzie śpiewał?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Było dużo różnych teorii, ostatecznie potwierdzono to chyba parę dni temu, kiedy na serwisie Spotify pojawiła się lista śpiewających tę piosenkę
      Jeszcze dwa tygodnie temu zresztą powstawały teorie o tym, kto śpiewa Escapism. Wieść o tym, że to piosenka Stevonnie jest raczej nowa, a teraz mamy potwierdzenie

      Usuń
  4. Ciekawi mnie nowa wersja piosenki. Spodziewałem się lekkiej powtórki z "Familiar". W tej wersji słychać taki spokój, i pasuje on do Stevoonie. Bardzo czekam na Escapism, jednak bardziej mam większy Hype na Battle Of Heart And Mind :D (Btw, Heart to chyba CG, dlatego że Heart of the crystal gems??? idk.))

    OdpowiedzUsuń

To Perydot odpowiada za komentarze na blogu, więc nie radzę, by dochodziło w nich do kłótni.