3 grudnia 2018

Poniedziałkowa Fuzja #2 Perła & Szafir


Kolejny tydzień kolejna fuzja, tym razem trafiło na Perłę i Szafir!
Tym razem to wy wybieraliście parę, najwięcej głosów zyskała Perła i Szafir
w sumie połowa oddanych głosów poszła na nie ;)

Jeju serio jest znaleźć jakiś ładny art z nimi razem... ;-;




Przedstawiam wam niepowtarzalną fuzję Perły i Szafir!


Powiecie sami co uważacie i jak wy dali byście jej na imię ;)
Myślę, że ta fuzja mogła by być mniej więcej wzrostu co Jaspis...

Zapraszam was do głosowania na kolejną poniedziałkową fuzje ;)
☞  ODDAJ SWÓJ GŁOS! ☜


4 komentarze:

  1. Jak tak na nią patrzę to mam wrażenie jak by była trochę taka psychodeliczna ;-;

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzy oczy zlepione w jedno jest zdecydowanie unkonventionell
    Daje radę, podoba mi się, że nadal utrzymane zostały cechy charakterystyczne obu postaci (ubranie, klejnoty, fryzura) i że maja pasującą paletę kolorów
    Ogółem, najs!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jakoś tak sobie te oko wyobraziłem, żeby coś nowego było to takie mono oko hah, ogólnie jak dla mnie podstawą fuzji są cechy wspólne klejnotów, no i kolory tez staram się dobierać żeby były czymś pomiędzy dwoma odcieniami klejnotów, lub połączeniem barw chociaż to jedno i to samo 😅

      Usuń
  3. Niezła bardzo oginalna a co do nazwy to może tazanit wdaje się pasiwać jako fuzja ten klejnot jest diś w podobnej kolorystyce

    OdpowiedzUsuń

To Perydot odpowiada za komentarze na blogu, więc nie radzę, by dochodziło w nich do kłótni.