21 grudnia 2018

Kolekcja Fanartów #71



#0 Już niebawem święta, więc pomyślałem, żeby myślą przewodnią tej kolekcji była taka tematyka.




#2 Postanowiłem tą kolekcję poświęcić tematyce nadchodzących świąt!










#7 Jak zbierałem, arty na tą kolekcję, mam wrażenie, że Peridot została chyba utożsamiona z duchem świąt..






#10 Dosłownie, pełno jest Peri haha














#18 Pomysłowe ozdoby haha












#24


#25


#26


#27


#28



#29


#30 I tym skromnym akcentem kończymy tą niezwykle świąteczną kolekcję :)






3 komentarze:

  1. Świetne te arty, ale #28 i #30 nie widać. 😅

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak wiem, niestety nie mam za bardzo podejść do tego przy komputerze :/

      Usuń
    2. DOBRA! Usterka usunięta 😎👌

      Usuń

To Perydot odpowiada za komentarze na blogu, więc nie radzę, by dochodziło w nich do kłótni.